Telenet ComfortNet problemen; abonnement opzeggen?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
dcdent
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 aug 2007, 12:14

* probleem opgelost *
Laatst gewijzigd door dcdent 08 maa 2010, 15:43, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

dcdent schreef: (bel doet het nog niet )
Wat opzeggen betreft, lees eens goed het contract. Ik denk dat men niet zo eenvoudig kan beëindigen, zonder dat toch verder moet betaald worden.

Wellicht is de betere oplossing dat ze nog eens 'n technieker sturen, maar zie dan wel dat de bel functioneert.

Hoop voor je broer dat het in orde komt.

:wink:
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Anders alles eens doorsturen naar de medewerkers van tik.be ... die gaan je zeker verder kunnen helpen ...
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”