Volume/verbindingdstijden kloppen niet

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
MeYeR
Member
Member

Sinds vorige maand al zitten er tussen m'n verbindstijden ook connecties die helemaal niet kloppen en zeker niet van mij afkomstig zijn. Connecties van 36u waar meer dan 2GB gedownload is. Het begin van deze maand ook een connectie van 25u waar 3.6GB gedownload is. Ik heb dus GEEN draadloos adsl dus het probleem ligt niet ergens dat iemand op met account zit te surfen. Maar daar lijkt het wel sterk op. De PC ligt hier nooit langer dan een dag aan laat staan meer dan 24u en we maken gebruik van een inbelmodem. Dus al die connecties boven de 24u kloppen helemaal niet.

Vanavond iemand van belgacom aan de lijn proberen te krijgen maar geen succes. Na talloze nummertjes te hebben ingedrukt wordt het plots stil, vroeger werdt nog een deuntje afgespeeld :?

Nuja als ik m'n telefoonnummer ingeef zeggen ze dat ze bezig zijn met werken ofzo tot 9 november (zone 056). Ik weet niet of het hiermee te maken heeft maar daar gaat m'n volume wel :roll:

Iemand met gelijkaardig probleem?
[Intel Core 2 Duo E8400 | Gigabyte GA-P35C-DS3R | ATi Radeon HD 4800 512 MB | Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 4096MB CL4 | 1.8 TB HD intern / 500 GB HD extern | Windows Vista | Tele2]
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Wijzig voor de zekerheid anders je wachtwoord van je internetverbinding? Toevallig geen "lieve buur" of neef die bij jou iets heeft ingesteld of zo?
MeYeR
Member
Member

Het is meestal ik die bij de buren & familie de verbinding mag instellen en probleempjes mag oplossen als je begrijpt wat ik bedoel :wink: Dus iemand die hier wat gepruts heeft lijkt me heel onwaarschijnlijk.

Heb ondertussen m'n passwoord aangepast, zal nog eens scannen op spyware en dat soort stuff.
[Intel Core 2 Duo E8400 | Gigabyte GA-P35C-DS3R | ATi Radeon HD 4800 512 MB | Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 4096MB CL4 | 1.8 TB HD intern / 500 GB HD extern | Windows Vista | Tele2]
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”