10/09 : aangetekend schrijven aangekomen bij TN.
21/09 : nog niets gehoord van TN, eens bellen, want sinds de aangetekende brief kan ik niet meer mijn fakturen raadplegen. Het probleem zal 'zo snel mogelijk' opgelost geraken. Ondertussen word ik doorverbonden met iemand van de promodienst die ineens 'iets' aan de prijs kan doen. Te laat, spijtig en we komen overéén dat ik op 07/10 op FreeSurf gezet wordt.
tussenin : nog eens gebeld, het 'mijn fakturen'-probleem geraakt niet opgelost.
08/10 : nog eens gebeld, aan het probleem wordt al bijna 3 weken onafgebroken druk gewerkt

Blijkbaar sta ik nog op Turbonet en niet op FreeSurf zoals afgesproken op 21/09. Ze weten niets van de afspraak van 21/09 met de promodienst. Maar voor de rest werd alles wel bijgehouden in hun 'systeem'. Afsluiten van internet op 10/10 maar deze keer heb ik wel de naam gevraagd van de Telenet medewerker want ze spreken elkaar onderling tegen. En de éne zegt iets anders tegen de klanten als de andere.
Content dat ik weg ben !!!!!