Wat vind jij van de prijsverhoging van je dommel abo?
We zijn 2 oktober en de prijzen om hun webstek zijn nog altijd niet aangepast. Dat begint stillaan te ruiken naar amateurisme (sorry Dommel groepies). Lijkt mij ook niet echt klantvriendelijk (dat is toch waar Dommel zo om de lucht ingeprezen wordt?)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
Dommel is toch nooit geprezen om hun klantvriendelijkheid? Want hun ticketsysteem laat te wensen over, en as je belt heb je ook niet altijd dadelijk verbinding.Zambo schreef:We zijn 2 oktober en de prijzen om hun webstek zijn nog altijd niet aangepast. Dat begint stillaan te ruiken naar amateurisme (sorry Dommel groepies). Lijkt mij ook niet echt klantvriendelijk (dat is toch waar Dommel zo om de lucht ingeprezen wordt?)
En wat ik niet snap is al het gekap en al de kritiek op Dommel. Ze zijn nog steeds de goedkoopste als je kijkt naar wat ze aanbieden. Verwachten jullie dat de Dommel klanten naar een concurrent overstappen om daar meer te betalen en minder te krijgen??
Ik heb het al eens gezegd: ik ben zeker niet tevreden met die prijsstijging, en het feit dat dat nog steeds niet op hun site staat is ook zeer vreemd. Maar als ze dit blijven doen, komt er een punt waarop een andere ISP goedkoper is voor hetgeen je krijgt, en dan ben ik weg, net zoals zovelen.
Jullie laten het overkomen alsof we kost wat kost bij Dommel willen blijven, dit is echter totaal niet waar, we blijven er nu omdat nog steeds de goedkoopste is voor hetgeen je krijgt. Bekijk ook eens aandachtig de poll en de resultaten, die vatten het mooi samen.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
nogmaals, ik heb reeds betaald voor de periode 2007/10/21 tot 2007/11/21, aan de oude prijs. het ziet er dus naar uit dat ze hun nieuwe prijs op een later tijdstip zullen invoeren
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 34 keer
Of het wordt bij de volgende factuur retro-actief aangepast .....xenne schreef:nogmaals, ik heb reeds betaald voor de periode 2007/10/21 tot 2007/11/21, aan de oude prijs. het ziet er dus naar uit dat ze hun nieuwe prijs op een later tijdstip zullen invoeren
Duidelijk is blijkbaar niet één van hun sterkste kanten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Neen het is niet de staat of mss toch welUzzi schreef:Of het wordt bij de volgende factuur retro-actief aangepast .....xenne schreef:nogmaals, ik heb reeds betaald voor de periode 2007/10/21 tot 2007/11/21, aan de oude prijs. het ziet er dus naar uit dat ze hun nieuwe prijs op een later tijdstip zullen invoeren
Duidelijk is blijkbaar niet één van hun sterkste kanten.

wat klantvriendelijk betreft , heb overlaast en ticket gestuurd en dag later al en update ontvangen ...
.

i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
- darkzero
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 35 keer
yeah right... heb op 18/09 een ticket aangemaakt en nog altijd geen reactie. klantvriendelijk???elldiablo schreef:wat klantvriendelijk betreft , heb overlaast en ticket gestuurd en dag later al en update ontvangen ....

Dat kan wel zijn, maar als potentiele klant wordt ik als ik de website bekijk wel bedrogen, daar ik er niet de correct geldende prijzen voor hun producten op terugvind. Dus als men klantvriendelijke wil zijn zou men dat reeds sinds 1 oktober 00.00 uur moeten aangepast zijn. We zijn nu 2 oktober 18:25 en nog altijd niets verandert.elldiablo schreef:wat klantvriendelijk betreft , heb overlaast en ticket gestuurd en dag later al en update ontvangen ....
Zoals reeds eerder vermeld hebben Belgacom (20Euro voor Light, Scarlet 29.95 voor unlimited one, Tele2 voor Light, ...) wel mooi tegen 1 oktober hun afgelopen acties en voorwaarden van hun site gehaald.
Maar blijkbaar is zoiets te moeilijk voor Dommel om de mensen goed te informeren. Dommel valt bij deze van zijn door groepies opgehemelde sokkel.
Zou men dan zeer selectief te werk gaan bij het beantwoorden van die tickets. De Dommel-groepies eerst en de rest als men eens 5 minuutjes tijd heeftdarkzero schreef:yeah right... heb op 18/09 een ticket aangemaakt en nog altijd geen reactie. klantvriendelijk???elldiablo schreef:wat klantvriendelijk betreft , heb overlaast en ticket gestuurd en dag later al en update ontvangen ....
![]()
![]()

Kon het niet laten even cynisch te doen

- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 639 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Gisteravond ticket aangemaakt (gewone mail, niet via website) , direct 'office closed auto-reply en deze voormiddag antwoord.darkzero schreef:yeah right... heb op 18/09 een ticket aangemaakt en nog altijd geen reactie. klantvriendelijk???elldiablo schreef:wat klantvriendelijk betreft , heb overlaast en ticket gestuurd en dag later al en update ontvangen ....
![]()
![]()
De enkele kren dat ik een vraag had stuurde ik 's avonds een mail en ik kreeg steeds de volgende dag voor de middag een antwoord.
Ik zorg wel steeds voor een korte to-the-point mail van 2-3 lijntjes en voeg mijn klantgegevens toe zodat ze geen nodeloos opzoekwerk hebben.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Zambo schreef:We zijn 2 oktober en de prijzen om hun webstek zijn nog altijd niet aangepast. Dat begint stillaan te ruiken naar amateurisme (sorry Dommel groepies). Lijkt mij ook niet echt klantvriendelijk (dat is toch waar Dommel zo om de lucht ingeprezen wordt?)
Op zo een manier mogen ze van mij amateuristisch zijn. Hopelijke vergeten ze dat nog lang aan te passen

Voor zover ik iets kon vinden qua wetgeving is hun prijsverhoging niet legaal. Zij hebben niet het recht om zomaar de prijs te verhogen, ook niet als daar iets van in het contract staat. Misschien hebben ze het zelf ook eens opgezocht en voeren ze de verhoging niet door 

Please help, looking for a way to get rich and fast
- xenne
- Elite Poster
kan zijn, beetje raar dat ze het nieuws dan niet van hun site halen... al zijn er daar nog al dingen plots verdwenenBungaMan schreef:Voor zover ik iets kon vinden qua wetgeving is hun prijsverhoging niet legaal. Zij hebben niet het recht om zomaar de prijs te verhogen, ook niet als daar iets van in het contract staat. Misschien hebben ze het zelf ook eens opgezocht en voeren ze de verhoging niet door

@ zamboZou men dan zeer selectief te werk gaan bij het beantwoorden van die tickets. De Dommel-groepies eerst en de rest als men eens 5 minuutjes tijd heeft![]()
hehe eerder gezegt ...kon het weer niet laten alles zwart te bekijken .
Volgens mij , en ben daar zeker van ben jij zeker geen optimist , laat ons zeggen ... eerder en zwartziener..
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Los van de snelheid van de tickets en de prijzen: misschien moeten de dt regels toch nog eens opgefrist worden als ik al die fraaie posts hier zo lees.
Neen hoor, maar rechtvaardigheid welelldiablo schreef:@ zamboZou men dan zeer selectief te werk gaan bij het beantwoorden van die tickets. De Dommel-groepies eerst en de rest als men eens 5 minuutjes tijd heeft![]()
Volgens mij , en ben daar zeker van ben jij zeker geen optimist , laat ons zeggen ... eerder en zwartziener..
Eerder een azijnpisser, man man zo zagen omdat ze een prijsverhoging niet op tijd doorvoeren. Wie klaagt daar nu overelldiablo schreef:@ zamboZou men dan zeer selectief te werk gaan bij het beantwoorden van die tickets. De Dommel-groepies eerst en de rest als men eens 5 minuutjes tijd heeft![]()

Dommelaars hebben blijkbaar geen enkel probleem met prijsverhogingen maar blijkbaar maken ze er ook geen probleem over dat de correcte informatie niet tijdig wordt doorgegeven.verb schreef:Eerder een azijnpisser, man man zo zagen omdat ze een prijsverhoging niet op tijd doorvoeren. Wie klaagt daar nu overelldiablo schreef:@ zamboZou men dan zeer selectief te werk gaan bij het beantwoorden van die tickets. De Dommel-groepies eerst en de rest als men eens 5 minuutjes tijd heeft![]()
Dus een tip voor de Federale overheid: als jullie de belastingstarieven wensen te verhogen, kijk wie er klant is van Dommel, je hebt de garantie dat die mensen er geen enkel probleem mee zullen hebben dat het verhoogd en dat je veel te laat de juiste informatie verstrekt. Kassa Kassa voor de Federale Overheid

Om maar even te duiden wat de essentie is van de houding van Dommel en zijn klanten. Want het komt op hetzelfde neer.

- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Je zit er volledig naast. Dommel klant kies je om te worden, belastingplichtige niet. Een wereld van verschil.Zambo schreef:Om maar even te duiden wat de essentie is van de houding van Dommel en zijn klanten. Want het komt op hetzelfde neer.![]()
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 3 keer
Blijven zagen zamboman, ondertussen blijf ik verder genieten van de beste isp van het land. De dag dat dommel niet meer de beste is schakel ik over naar een andere isp, maar voorlopig is die dag nog niet aangebroken.Zambo schreef:Dommelaars hebben blijkbaar geen enkel probleem met prijsverhogingen maar blijkbaar maken ze er ook geen probleem over dat de correcte informatie niet tijdig wordt doorgegeven.verb schreef:Eerder een azijnpisser, man man zo zagen omdat ze een prijsverhoging niet op tijd doorvoeren. Wie klaagt daar nu overelldiablo schreef:@ zamboZou men dan zeer selectief te werk gaan bij het beantwoorden van die tickets. De Dommel-groepies eerst en de rest als men eens 5 minuutjes tijd heeft![]()
Dus een tip voor de Federale overheid: als jullie de belastingstarieven wensen te verhogen, kijk wie er klant is van Dommel, je hebt de garantie dat die mensen er geen enkel probleem mee zullen hebben dat het verhoogd en dat je veel te laat de juiste informatie verstrekt. Kassa Kassa voor de Federale Overheid![]()
Om maar even te duiden wat de essentie is van de houding van Dommel en zijn klanten. Want het komt op hetzelfde neer.![]()

24 euro op een jaar. 2400 op een eeuw. 24000 euro op een millennium.coco schreef:Wat is nu 2 euro op een maand ?????
- on4bam
- Moderator
Ik ben er zeker van dat jij binnen een eeuw geen Dommel ADSL abo meer hebt ,-)hellsnake schreef:24 euro op een jaar. 2400 op een eeuw. 24000 euro op een millennium.coco schreef:Wat is nu 2 euro op een maand ?????
Bye, Maurice
Dat is volgens mij toch maar een anderhalve pint per maand op café minder. Het is maar een schatting want het is reeds een tijdje geleden dat ik nog op café ben geweest.on4bam schreef:Ik ben er zeker van dat jij binnen een eeuw geen Dommel ADSL abo meer hebt ,-)hellsnake schreef:24 euro op een jaar. 2400 op een eeuw. 24000 euro op een millennium.coco schreef:Wat is nu 2 euro op een maand ?????
de oudste persoon is 122 jaar oud geworden dus het is zeker mogelijk.on4bam schreef:Ik ben er zeker van dat jij binnen een eeuw geen Dommel ADSL abo meer hebt ,-)hellsnake schreef:24 euro op een jaar. 2400 op een eeuw. 24000 euro op een millennium.coco schreef:Wat is nu 2 euro op een maand ?????

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Het valt me op dat het hem bijzonder zwaar valt idd. Mss gefrustreerd door zijn eigen ISP en dan eindelijk iets gevonden om Dommel wat de grond in te boren? Terecht overigens, zie mijn vorige post. Gewoon de overdreven manier waarop wordt nu toch redelijk belachelijk.bf62 schreef: Blijven zagen zamboman, ondertussen blijf ik verder genieten van de beste isp van het land. De dag dat dommel niet meer de beste is schakel ik over naar een andere isp, maar voorlopig is die dag nog niet aangebroken.
- on4bam
- Moderator
OK, maar bestaat dommel nog binnen 100 jaar en belangrijker, wie gaat er dan nog een antieke ADSL lijn gebruikenhellsnake schreef:de oudste persoon is 122 jaar oud geworden dus het is zeker mogelijk.on4bam schreef:Ik ben er zeker van dat jij binnen een eeuw geen Dommel ADSL abo meer hebt ,-)hellsnake schreef:24 euro op een jaar. 2400 op een eeuw. 24000 euro op een millennium.coco schreef:Wat is nu 2 euro op een maand ?????

Bye, Maurice
vwala dit wil ik nu ff duidelijk maken .... als je ergens anders beetje oplet ...kunt ge uw die 2/3€ wel eruit halen... maar blijkbaar is die 2/3 € per maand net iets te veel voor hun budget...verdickt schreef:Dat is volgens mij toch maar een anderhalve pint per maand op café minder. Het is maar een schatting want het is reeds een tijdje geleden dat ik nog op café ben geweest.on4bam schreef:Ik ben er zeker van dat jij binnen een eeuw geen Dommel ADSL abo meer hebt ,-)hellsnake schreef:24 euro op een jaar. 2400 op een eeuw. 24000 euro op een millennium.coco schreef:Wat is nu 2 euro op een maand ?????
- xenne
- Elite Poster
het gaat er niet over dat 2 of 3 euro per maand veel of weinig is, het gaat er gewoon over dat overal in europa de prijzen voor internet zakken, en bij ons stijgen ze. dit gezegd zijnde, zelfs met de prijsverhoging (die voorlopig blijkbaar nog niet meteen zal doorgevoerd worden, want heb factuur tot 21/11 al betaald aan het oude tarief) blijft dommel één van de interessantste produkten op de markt (vergelijk evt. met E-leven en EDPNet)elldiablo schreef:vwala dit wil ik nu ff duidelijk maken .... als je ergens anders beetje oplet ...kunt ge uw die 2/3€ wel eruit halen... maar blijkbaar is die 2/3 € per maand net iets te veel voor hun budget...
[/quote]het gaat er niet over dat 2 of 3 euro per maand veel of weinig is, het gaat er gewoon over dat overal in europa de prijzen voor internet zakken, en bij ons stijgen ze. dit gezegd zijnde, zelfs met de prijsverhoging (die voorlopig blijkbaar nog niet meteen zal doorgevoerd worden, want heb factuur tot 21/11 al betaald aan het oude tarief) blijft dommel één van de interessantste produkten op de markt (vergelijk evt. met E-leven en EDPNet)[/quote]
Ik kan me hier enkel maar bij aansluiten. Dommel blijft uiteindelijk de goedkoopste voor wat ze aanbieden. Maar echt correct vind ik de prijsstijging niet.
Het is zoals Xenne zegt, alle internetdiensten in het buitenland dalen, maar in België durven ze stijgen.
Het heeft imo weinig te maken met de extra kosten die ze moeten maken maar meer met winstbejag omdat Dommel tot de conclusie gekomen zijn dat ze veel te goed zijn voor de Belgische markt (in vergelijking met andere ISP's).
Ik kan me hier enkel maar bij aansluiten. Dommel blijft uiteindelijk de goedkoopste voor wat ze aanbieden. Maar echt correct vind ik de prijsstijging niet.
Het is zoals Xenne zegt, alle internetdiensten in het buitenland dalen, maar in België durven ze stijgen.
Het heeft imo weinig te maken met de extra kosten die ze moeten maken maar meer met winstbejag omdat Dommel tot de conclusie gekomen zijn dat ze veel te goed zijn voor de Belgische markt (in vergelijking met andere ISP's).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Pardon, als ge bij ‘ons’ bedoeld Dommel,BC,TN geloof ik dat je gelijk hebt, bij mijn weten zijn er bij de andere (kleine) spelers (nog) geen prijsverhogingen geweest …of vergis ik me ?xenne schreef:het gaat er niet over dat 2 of 3 euro per maand veel of weinig is, het gaat er gewoon over dat overal in europa de prijzen voor internet zakken, en bij ons stijgen ze.
Enfin is nu zo en er zijn altijd alternatieven indien…hoop op een deftige prijs voor hun toekomstige vdsl2 abbo’s ‘voor mensen die niet in die steden wonen’ verwacht ik daarbij ook niet meer…
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik heb ook juist een invoice met de oude prijs er op gekregen.
Laatst gewijzigd door crapiecorn 04 okt 2007, 16:10, in totaal 1 gewijzigd.
tuurlijk volkomen me eens ..we wonen nu eenmaal in een land waar internet zowat achter loopt, ben zelf te vreden over dommel .xenne schreef:het gaat er niet over dat 2 of 3 euro per maand veel of weinig is, het gaat er gewoon over dat overal in europa de prijzen voor internet zakken, en bij ons stijgen ze. dit gezegd zijnde, zelfs met de prijsverhoging (die voorlopig blijkbaar nog niet meteen zal doorgevoerd worden, want heb factuur tot 21/11 al betaald aan het oude tarief) blijft dommel één van de interessantste produkten op de markt (vergelijk evt. met E-leven en EDPNet)elldiablo schreef:vwala dit wil ik nu ff duidelijk maken .... als je ergens anders beetje oplet ...kunt ge uw die 2/3€ wel eruit halen... maar blijkbaar is die 2/3 € per maand net iets te veel voor hun budget...

Ik maak gewoon geen problemen erover als je weet dat in Belgie dergelijke toestande veel/vaak voorkomen , op gebied van internet

Dit gaat nog , maar toestande zoleg fulldsl/ realdsl dat was een ander verhaal.
- regeri
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 2 keer
Eigenlijk zou iedereen er problemen mee moeten hebben!!
Het wordt dus i.p gewoon geaccepteerd dat de prijzen maar omhoog gaan.Als nu iedereen een brief/mail stuurde naar Dommel om je ongenoegen uit te spreken werd er"heel"misschien"iets aan gedaan.
Maar ja wij accepteren maar alles
totdat de volgende prijsverhoging word gemeld.
Het wordt dus i.p gewoon geaccepteerd dat de prijzen maar omhoog gaan.Als nu iedereen een brief/mail stuurde naar Dommel om je ongenoegen uit te spreken werd er"heel"misschien"iets aan gedaan.
Maar ja wij accepteren maar alles

Live life to the Max
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
regeri spreek enkel voor jezelf want 95% is NIET tevreden over die prijsverhoging maar je weet dat in een land zoals Belgie ALLES kan en mag. Ik zou eventueel kunnen leven met de prijsverhoging MAAR als ze eerst met grote trom hun adsl2+ aankondigen met belachelijke lage prijzen en dan plots de andere abbos die al duurder zijn nog is omhoog trekken dan zeg ik ook van dit kan niet. 2€ klinkt belachelijk maar het is wel bijna 81 oude Bfr.regeri schreef: Maar ja wij accepteren maar allestotdat de volgende prijsverhoging word gemeld.
- regeri
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 2 keer
Check de peiling maar eens
45% vind het goedkoop voor wat het is,is toch te zot voor woorden.
45% vind het goedkoop voor wat het is,is toch te zot voor woorden.

Laatst gewijzigd door regeri 04 okt 2007, 20:22, in totaal 1 gewijzigd.
Live life to the Max