Ervaringen met Samsung 226BW
ik heb er eentje
en ben redelijk positief alleen...
als ik in illustrator en photoshop werk dan worden gradients niet schoon getoond en ziet ge schoon de edges van de verlopen
*
maar voor de rest vree content
*maar nog niet echt dingen geprobeerd om dat te verhelpen
als ik in illustrator en photoshop werk dan worden gradients niet schoon getoond en ziet ge schoon de edges van de verlopen

- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Hebt ge 't juiste kleurprofiel voor uw scherm geladen?toettoet schreef:ik heb er eentje
als ik in illustrator en photoshop werk dan worden gradients niet schoon getoond en ziet ge schoon de edges van de verlopen*
schijnt wel iets te zijn met de lcdpanelen in die tft's sommige komen van een andere fabriek en niet van samsung zelf en schijnen niet zo goed te zijn.
enfin da had ik toch gelezen op gathering tweakers staat bij algemene info in 1e post
enfin da had ik toch gelezen op gathering tweakers staat bij algemene info in 1e post
- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 60 keer
Heb hem ondertussen gekocht 
Ding is huge
Ben nog wel een beetje aan het spelen met de settings, af en toe beetje banding bij gradients, maar over het algemeen zeeeer tevreden.
Vooral videogames & video zijn een enorme verbetering ten opzichte van mijn Philips 107S crtje

Ding is huge

Ben nog wel een beetje aan het spelen met de settings, af en toe beetje banding bij gradients, maar over het algemeen zeeeer tevreden.
Vooral videogames & video zijn een enorme verbetering ten opzichte van mijn Philips 107S crtje