Meerdere ip's
-
- Plus Member
Niet goed wetende waar ik dit moet zetten. Zijn er providers die meerdere ip's aanbieden? Zoals Telenet maar dan voor adsl, en voor particulieren, en dus geen duurdere pro-abbo's.
Dommel doet het wel enkel als je het boostpack hebt.
Waarom wil je meerdere ip's? Ik vermoed niet voor servers, want dit is toch niet echt mogelijk met telenet. Als je meerdere computers wilt aansluiten doe je dit nog makkelijker door gewoon een router te plaatsen.
Waarom wil je meerdere ip's? Ik vermoed niet voor servers, want dit is toch niet echt mogelijk met telenet. Als je meerdere computers wilt aansluiten doe je dit nog makkelijker door gewoon een router te plaatsen.
-
- Plus Member
Die 4 gelijktijdige ppoe, wat houdt dat juist in? Is dat hetzelfde als een IP ?
-
- Plus Member
Dus geen echt extra ip-adres dus
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
Jawel, je kan tot 4 extra ppp sessies hebben. Zoiets kan je in sommige routers instellen of rechtstreeks in Windows of Linux. Dat zijn dus 4 extra IP adressen. Maar niet fixed!Generic Human schreef:Dus geen echt extra ip-adres dus
-
- Plus Member
OK, ziet er interessant uit. Hoe kan je te weten komen welke routers dat aankunnen?
-
- Plus Member
En hoe noem je zoiets in het engels, want zoeken met gelijktijdige ppp sessies geeft me geen bevredigende links 

-
- Plus Member
thx, nu nog op zoek naar verstaanbare info