word kan niet geinstalleerd worden.

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
memyselfandi
Plus Member
Plus Member

Hallo

Ik probeer een officiële versie van word 2002 te installeren op xp maar bij het inleggen van de cdrom krijg ik volgende melding: localization = English language not supported restore wil exit now

hoe kan ik dit oplossen en wat is het probleem? ik heb de landinstellingen op België gezet.
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

Hmmm, het lijkt me dat je een andere anderstalige versie reeds op je computer hebt, deze zal je eerst moeten deinstalleren. Meestal bij voorgeinstalleerde computers kan dit gebeuren als je een Works suite hebt.
Afbeelding
memyselfandi
Plus Member
Plus Member

ja klopt er staat momenteel XP home engelstalig op en Word 2002 is dus nederlandstalig. das gek zeg want op een andere computer heb ik office pakket in het nederlands en daar is het besturingssysteem ook engels en daar lukte de installatie wel?!
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

zoals die_ene zegt, staat er waarschijnlijk al een versie van Word op namelijk een engelstalige.

Je kan geen word installeren als er al een versie op staat. Je krijgt dan wel de mogelijkheid een "restore" te doen maar aangezien het verschillende talen zijn.

Dus eerste de engelstalige versie eraf en dan pas proberen de nederlandstalige te installeren
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”