Als ik via webmail ga kijken, dan staat die email niet klaar. Druk ik vervolgens op verzenden/ontvangen, dan duikt hij weer op

Zou Belgacom mij op deze manier aan mijn limiet willen doen komen ?

Daar je het had over volume,...CueBoy schreef:Zou Belgacom mij op deze manier aan mijn limiet willen doen komen ?![]()
ten eerste is dit ongewenste e-mail want op die nieuwsbrief heb je jezelf geabonneerd.rottekop schreef:Aha... is er geen wetgeving die het zenden van ongewenste email verbiedt? En de afzender is bekend dus op dat vlak zitten de slachtoffers goed.
Of misschien kan hollebollekrijs iets doen aan de situatie?
Humor of pogingen tot gaan aan jou voorbij in het normale leven of zo ?hollebollegijs schreef:en daarbij die mails zullen niet veel doen afknijpen van je volume hoor. dat is te verwaarlozen.
LOLCueBoy schreef:Humor of pogingen tot gaan aan jou voorbij in het normale leven of zo ?hollebollegijs schreef:en daarbij die mails zullen niet veel doen afknijpen van je volume hoor. dat is te verwaarlozen.
Deze keer zijn ze dus niet Oost-Indisch doof gebleven voor de klachtenBelgacom ADSL schreef:Geachte mevrouw,
Geachte heer,
Op donderdag 13 september 2007 stuurden wij u de adsl.be nieuwsbrief toe met daarin tal van exclusieve voordelen inbegrepen in uw Belgacom ADSL-abonnement. Mogelijk heeft u ten gevolge van een tijdelijke storing op onze mailservers deze nieuwsbrief meerdere malen ontvangen.
We wensen ons bij deze te verontschuldigen voor het eventuele ongemak dat u hierdoor ondervonden heeft.
We verzekeren u dat we alles in het werk zullen stellen om dit in de toekomst te vermijden.
Met vriendelijke groeten,
Uw Belgacom ADSL-team
Ik vind het alleen buitengewoon gevaarlijk dat de grootste provider van Belgie zulke idioote fouten kan maken door een "storing op een mailserver"CueBoy schreef:Allez, ze hebben bij Belgacom ook gemerkt dat er iets verkeerd is gegaan met het versturen van hun nieuwsbrief ...
Deze keer zijn ze dus niet Oost-Indisch doof gebleven voor de klachtenBelgacom ADSL schreef: