CANVAS ook in HD ?

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Gisterenavond hoord ik een aankondiging van een documentaire op Canvas. Daarbij zei men dat deze in HD gedraaid was.
Zendt Canvas nu ook in HD uit ? (wat is anders de relevantie dat die in HD gemaakt is)

Dan begint het al de moeite te worden. VTM en Canvas.
(reken betaalzenders niet mee)
NuKeM
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
Bedankt: 268 keer

Dat zou inderdaad mooi zijn.
Nu nog Discovery Channel (samen met de andere Vlaamse zenders) en ik spring een gat in de lucht.
Als VTM het kan, kan de rest het toch ook imo :)
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

dietervanb schreef:Gisterenavond hoord ik een aankondiging van een documentaire op Canvas. Daarbij zei men dat deze in HD gedraaid was.
Zendt Canvas nu ook in HD uit ? (wat is anders de relevantie dat die in HD gemaakt is)

Dan begint het al de moeite te worden. VTM en Canvas.
(reken betaalzenders niet mee)
.... voor zover ik het weet filmt de VRT al een tijdje nieuwe programma's en reportages in HD. Deze zijn dan "klaar" voor HD, en geven ook effectief op een normale uitzendkanaal een duidelijk beter beeld, maar voor HD op Canvas is het wachten tot 2008, tenminste da's wat ik via een persoon die werkzaam is bij de VRT gehoord heb. Het betekent allersinds niet automatisch dat Canvas de volgende week in HD te bekijken is.
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

Over HD gesproken, kennen jullie een programma om via de PC digitale TV te kunnen kijken ipv zo een digibox?
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

die_ene schreef:Over HD gesproken, kennen jullie een programma om via de PC digitale TV te kunnen kijken ipv zo een digibox?
Aangezien de uitzendingen gecodeerd zijn zal je aan dergelijk programma weinig hebben. (via een standaard DVB-C kaartje kan je wel de 8 verdwenen zenders bekijken)
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”