Is dit een koopje of niet ???

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Kan in Duitsland de JVC HD 70 ZR 7U kopen voor 2550 euro (inclusief meubel en verzendingskosten).
In Belgie is dit toestel reeds uit assortiment (en vervangen door een 65 inch 1080 P toestel dat 2 keer zo veel kost).
Dit zijn de gegevens :
Powered by 3-Chip D-ILA-Technologie
HD-Kompatibilität: 720p (750p) 50/60 Hz, 1080i (1125i) 50/60 Hz
D.I.S.T. (Digital Image Scaling Technology): hochauflösendes Bild
Neue Smart Picture-Technologie
Digitale (PAL) und 3D (NTSC) Kammfilter
Digitale Rauschunterdrückung
Farbtemperatureinstellung
7 Bildmodi (Auto, Normal, Panorama, 14:9 Zoom, 16:9 Zoom, 16:9 Zoom mit Untertiteln, Vollbild)
3D Sound
BBE® Sound System
1-Tuner PaP (Bild und Bild)
Standbild und Swap (Soundwahl)
Multi-Index (12 Bilder)
PaT (Bild und Text) Dual Screen
Favourite Channel
Setup-Tour
Megatext: Speicher für 1.500 Seiten (Level 2.5)
Optionales Zubehör:
RK-C70HL1 (Design-Rack)
Gesamtaudioleistung 20 W
1 HDMI-Eingang mit HDCP
Komponenteneingang (Y, Pb, Pr)
1 PC-Eingang (D-Sub 15 Pin XGA/VGA)
3 x SCART

P.S. heb nu reeds een Thomson 61 inch retroprojector tv, dus ik weet wel degelijk wat ik wil. WIl graag groot beeld, maar geen gedoen met kabels.

Volgens sommigen is het verschil tussen 720P/1080I en 1080P te verwaarlozen (en zeker niet waard om het dubbel te betalen).

Dit is de link :
http://jdl.jvc-europe.com/product.php?i ... oduct-tabs

Iemand advies ?
Doe ik hier een goede zaak of toch nog wachten ?

Alvast bedankt !
DarthDavy
Premium Member
Premium Member

Ik vind het een vreemd scherm.

Zo groot en toch geen 1080p. Over het al dan niet verschil zien tussen 1080p en 720p/1080i laat ik de meningen in het minder. Iedereen heeft daar blijkbaar een verschillende mening is. Feit is dat Full HD een 1080p impliceert en dit toestal kan dat niet. Voor zo'n groot toestel vind ik dat vreemd (en waarschijnlijk ook de reden waarom ie weggeroteerd wordt).

Ook vind ik 1 HDMI aansluiting wat aan de magere kant. Maar wel 3 scart aansluitingen... Ik huiver om de beeldkwaliteit op scart op zo'n groot scherm.

Dit toestel zal een mooi beeld geven op een grote afstand. Als je dicht bij het scherm gaat zitten gaat het er volgens mij helemaal niet zo mooi uitzien.

Is het een koopje? Tsjah... 2500 euro is veel geld. Ik zou hem toch niet moeten hebben, maar ik ben jou niet.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
hoy69
Pro Member
Pro Member

als je dan toch voor een nieuwe tv gaat, zou ik als ik jou was een full hd scherm gaan nemen.
dat er geen verschil in zit, vind ik maar bullshit

720p = 1280 x 720 tov full hd 1920 x 1080p.
zeker met bluray is het verschil wel zekers te zien, ten zeker omdat het zo een groot scherm is.

smaken verschillen uiteraard, ik zou meer naar een 50inch plasma gaan met full HD
dbr
Premium Member
Premium Member

Als je zoveel aan een scherm uitgeeft zou ik in ieder geval zelf het verschil gaan beoordelen, ergens waar ze ook een full hd demo draaien zodat je duidelijk het verschil kan zien.
meningen zijn inderdaad erg verdeeld. maar ik zit niet met jou 2000 euro waar je spijt van hebt als blijkt dat het beeld achteraf toch zwaar zuigt.
Wellicht dat ik je van het weekend wel meer over jvc kan vertellen mijn ouders hebben er een besteld.Ik weet alleen niet of ze hem al binnen hebben.
Hun hebben een 104cm gekocht voor 799,- dacht ik kan ook 899,- zijn. gewoon in Nederland
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”