Hallo,
Momenteel heb ik een 22" en een 19" scherm draaien, het een voor games en grote progs en het ander voor internet/ventrillo/mail/msn/...
Nu is het probleem dat SLI geen ondersteuning geeft voor dual screen, aangezien sli bedoeld is om de graphics voor 1 scherm te boosten (of zoiets)
Dus als ik gebruik wil maken van men 2 schermen tegelijk moet ik SLI disablen...
Na wat zoeken op het net had ik hier en daar iets gevonden en gedacht aan het volgende...
Men SLI enablen en de 22" op de sli aansluiten, en een 3rde gelijkwaardige pci kaart bijsteken om men 19" te sturen..
Nu is de vraag, zal dit werken, zoja, hoe zal het werken, en hoe moet ik het instellen?
Alvast bedankt op voorhand, ik hooop dat iemand hier raad mee weet.
Dual screen en SLI...
-
- Starter
Nja zou een beetje gek zijn om een kaart te kopen als het achteraf niet blijkt te werken
Toch bedankt

Toch bedankt
Je kan inderdaad een extra pci kaar steken voor een andere monitor.
Maar of dit met sli ook nog het geval is ???
Proberen zou ik zeggen, en als je eens rondvraagt aan vrienden zullen die misschien nog wel een oude kaart hebben liggen waar ze waarschijnlijk toch niets meer me kunnen aanvangen.
Maar of dit met sli ook nog het geval is ???
Proberen zou ik zeggen, en als je eens rondvraagt aan vrienden zullen die misschien nog wel een oude kaart hebben liggen waar ze waarschijnlijk toch niets meer me kunnen aanvangen.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 771 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ja, dat is geen enkel probleem, ik heb een tijd 2x 7900GT in SLI gedraaid, en dan nog een extra 7300 erbij, die dan helemaal niets met die SLI te maken heeft.
Maar dualscreen setups vertragen ver-schri-k-kelijk uw games!
Maar dualscreen setups vertragen ver-schri-k-kelijk uw games!
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz