Dual screen en SLI...

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
raarmaarwaar
Starter
Starter

Hallo,

Momenteel heb ik een 22" en een 19" scherm draaien, het een voor games en grote progs en het ander voor internet/ventrillo/mail/msn/...

Nu is het probleem dat SLI geen ondersteuning geeft voor dual screen, aangezien sli bedoeld is om de graphics voor 1 scherm te boosten (of zoiets)

Dus als ik gebruik wil maken van men 2 schermen tegelijk moet ik SLI disablen...

Na wat zoeken op het net had ik hier en daar iets gevonden en gedacht aan het volgende...

Men SLI enablen en de 22" op de sli aansluiten, en een 3rde gelijkwaardige pci kaart bijsteken om men 19" te sturen..

Nu is de vraag, zal dit werken, zoja, hoe zal het werken, en hoe moet ik het instellen?

Alvast bedankt op voorhand, ik hooop dat iemand hier raad mee weet.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Volgens mij kan je geen 3 grafische kaarten tegelijk in werking hebben.
Probeer het eens zou ik zeggen ;-)
raarmaarwaar
Starter
Starter

Nja zou een beetje gek zijn om een kaart te kopen als het achteraf niet blijkt te werken :?

Toch bedankt
pm
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 7 keer

ik dacht altijd dat je een extra simpele pci kaart kon steken voor een andere monitor nog, maar ik zoek zelf eigenlijk dezelfde info :)
verdickt
Premium Member
Premium Member

Je kan inderdaad een extra pci kaar steken voor een andere monitor.

Maar of dit met sli ook nog het geval is ???

Proberen zou ik zeggen, en als je eens rondvraagt aan vrienden zullen die misschien nog wel een oude kaart hebben liggen waar ze waarschijnlijk toch niets meer me kunnen aanvangen.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 771 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

Ja, dat is geen enkel probleem, ik heb een tijd 2x 7900GT in SLI gedraaid, en dan nog een extra 7300 erbij, die dan helemaal niets met die SLI te maken heeft.

Maar dualscreen setups vertragen ver-schri-k-kelijk uw games!
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”