Sinds een dag of 6 valt mijn pc ineens uit,metname als ik ga internetten (IE7).De pc wordt dan niet netjes afgesloten maar direct uitgezet.Nu dacht ik laat ik een aantal progjes erop af sturen,zoals virusscanner NOD32,hitman pro 2,online virusscanner pandasecurity,echter allen komen maar net tot de helft en pats de pc valt uit.
Weet iemand hier raad mee ?
En heb je het ook als je niet gaat internetten, maar de PC gewoon laat draaien? Overlaatst heb ik bij een kennis ook zo'n probleem gezien, maar zijn koeler was losgekomen van de processor...
Heb ik ook al eens gehad. Ik dacht toen ook dat het een virus was maar het was de ventilator van de voeding die kapot was gegaan.
Installeer anders een een programma dat de temperatuur van je computer kan uitlezen.
Ik zou hem ook niet meer teveel proberen aanzetten want ik deed dit wel en alles is zo kapot gegaan. Zelfs mijn scherm had die voeding kapotgekregen
Dank jullie wel voor de antwoorden,ik denk ook inderdaad dat het aan de pc zelf ligt,t weekend komt een vriend eens ff checken die heeft er meer verstand van ,van de binnenkant van de pc.
Ik heb ooit gehad dat de fan van mn processorkoeling gewoon volzat met vastgekoekt stof, na het losvijzen en losscharten was het probleem opgelost! Ook kan het zijn dat je voeding te licht geworden is, heb jij er nieuwe stukken ingestoken die veel electriciteit verbruiken? Daar zou het ook aan kunnen liggen. Ook drivers van een grafische kaart kunnen daar voor zorgen, dank u nvidiaA Al vermoed ik dat het probleem wss bij oververhitting zal liggen, controleer de fans eens.