Berendrecht is dunbevolkt. Hoe zit het daar met de Belgacom ADSL Go verbinding?
Ik zit hoogstwaarschijnlijk de komende maanden in dat boerengat, omdat mijn woning gerenoveerd wordt. Ik zal tijdelijk bij mijn ouders logeren en ondertussen wil ik daar een internetaansluiting. Telenet en andere aanbieders interesseren mij niet zo, dus hoop ik dat Belgacom daar kwaliteit kan leveren.
Iemand dit daar woont of het zeker weet?
ADSL Go goed in Berendrecht?
Je moet eens bellen naar belgacom daarvoor om te weten of ze je kunnen aansluiten. Ze kijken dan of je dicht genoeg bij een centrale woont om je te kunnen aansluiten. Vergeet niet dat je voor minstens een jaar vasthangt, ook al verblijf je maar enkele maanden bij je ouders! Er zijn ook andere providers beschikbaar, maar als je belgacom wil dan is dat jouw keuze (ben u al aan't verdedigen tegen mogelijke dommel-groupie's
)

De Belgacom hulplijn is vandaag "uitzonderlijk gesloten".
Ze lezen hier mee en weten dat ik zou bellen. Ze durven het me niet in mijn gezicht te zeggen.
Ik heb een paar testen gedaan door bewoners op te zoeken en hun telefoonnummer in te voeren bij de bestelling (wel niets besteld hoor
) en ik krijg dan te zien of het mogelijk is of niet. Voor sommige nummers in het centrum is het mogelijk en een kilometer verder dan weer niet. 2 keer de boodschap gekregen dat die al klant is.
Maar zou het ook met een telefoonnummer te maken hebben dat er een foutmelding komt?

Ik heb een paar testen gedaan door bewoners op te zoeken en hun telefoonnummer in te voeren bij de bestelling (wel niets besteld hoor

Maar zou het ook met een telefoonnummer te maken hebben dat er een foutmelding komt?
- yama
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
.De Belgacom hulplijn is vandaag "uitzonderlijk gesloten".
Vandaag ook een feestdag dus laat dis mensen ffkes goe uitrusten zodat als je ze morgen belt ze er dubbel en dik kunnen tegenaan gaan.
En je met volle moed je uitgebreid en gedetaileerd antwoorden
.
Vandaag ook een feestdag dus laat dis mensen ffkes goe uitrusten zodat als je ze morgen belt ze er dubbel en dik kunnen tegenaan gaan.
En je met volle moed je uitgebreid en gedetaileerd antwoorden