Lijn meer capaciteit?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
whacker
Member
Member

Effe wat uitleg: ik heb Belgacom ADSL Go en Belgacom TV. Normaal als mijn TV op stond dan werd mijn download snelheid beperkt. Nu heb ik vandaag gemerkt dat ik ongeveer tegen de maximum snelheid kan downloaden terwijl mijn Belgacom TV speelt (geen vooraf opgenomen uitzending). Vroeger werd mijn snelheid ook niet beperkt toen de TV op stond (bug), maar dan was de TV niet te bekijken omdat er te veel storing was. Als ik dan mijn downloadsnelheid beperkte tot 150 KB/s ongeveer, dan was de TV weer in orde.
Ik heb dus de indruk dat de capaciteit van mijn lijn op één of andere manier vergroot is. Ik heb hier nergens iets over gelezen en vraag me af of er nog mensen dit gemerkt hebben?
Ik ben wel content mee :)
Heb ook nog dit gevonden:
Up Stream
511 (Kbps.)
Down Stream
9019 (Kbps.)
Ik heb hier anders nog nooit naar gekeken dus ik weet niet of dit normaal is.
Joris84
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

Je hebt de mogelijkheid om 2 tv's aan te sluiten op belgacomtv. Daarom synchroniseert uw modem ook op 9mbit. In geval dat je maar 1 tv hebt aangesloten, ga je geen snelheidsvermindering op uw internet hebben bij het gebruiken van de tv.
Waarschijnlijk is de firmware van uw modem geupdate, sommige vroegere versies waren niet adsl2+ compatibel.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Of mogelijk zat je daarvoor op ADSL (4,6 mbit, 4 voor TV, 0,6 voor te surfven) en nu op ADSL2+ (9 mbit, 4 voor tv, 4 voor te surfen).
whacker
Member
Member

Ik heb inderdaad een abonnement voor 2 decoders maar één gebruiken we momenteel niet.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”