Skynet Go => Dommel + Belgacom ADSL Time

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
punkfreak
Member
Member

Hallo,

Ik zou graag willen overschakelen naar Dommel en een Belgacom ADSL Time abbo nemen voor men skynet adressen te behouden.

Ik denk dat ik best eerst abbo neem bij Dommel en Dommel skynet Go abbo laten opzeggen en daarna Adsl Time abbo bijneem.

Klopt dit of zijn er beter opties?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Je email adressen overzetten. Ben je niet meer afhankelijk van BGC, naast je telefoonlijn dan :)
punkfreak
Member
Member

Email adressen overzetten is net wat ik niet wil doen.

Dan zou adres op camionet, enveloppen, kaartjes enz aangepast moeten worden en we hebben er hier nog een paar 1000 steken.

Ik weet ondertusssen dat het een vergissing was om skynet adres te gebruiken voor de zaak, maar daar stonden we 7 jaar geleden niet echt bij stil.
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

punkfreak schreef:Hallo,

Ik zou graag willen overschakelen naar Dommel en een Belgacom ADSL Time abbo nemen voor men skynet adressen te behouden.

Ik denk dat ik best eerst abbo neem bij Dommel en Dommel skynet Go abbo laten opzeggen en daarna Adsl Time abbo bijneem.

nuja beter, je kan eens vragen of je van een userbase lid of iemand anders een mailbox mag hebben van skynet? (iedereen krijgt er 5) en dan zet je de aliassen gewoon over.
Liefst iemand die nog jaaren bij skynet gaat blijven (en zo zijn er veel).
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster

laurens7 schreef:

nuja beter, je kan eens vragen of je van een userbase lid of iemand anders een mailbox mag hebben van skynet? (iedereen krijgt er 5) en dan zet je de aliassen gewoon over.
echt veilig lijkt me dat niet. Als die persoon dan per ongeluk je alias verwijdert heb je een groot probleem.
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

hoe zit het met net voyager (€2/maand), geeft dat recht op een skynet.be mailbox?
Insom
Pro Member
Pro Member

kUmbro schreef:hoe zit het met net voyager (€2/maand), geeft dat recht op een skynet.be mailbox?
Inderdaad bel Skynet eens direct op 080022412 (of was het 451).

Probeer hen gewoon rechtstreeks of via de BGC helpdesk te bereiken en vraag voor een simpele mailbox, ik denk dat je daarvoor 12€ per jaar voor betaalde, een netvoyager account moet ook zeker nog bestaan.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Insom schreef:
kUmbro schreef:hoe zit het met net voyager (€2/maand), geeft dat recht op een skynet.be mailbox?
Inderdaad bel Skynet eens direct op 080022412 (of was het 451).

Probeer hen gewoon rechtstreeks of via de BGC helpdesk te bereiken en vraag voor een simpele mailbox, ik denk dat je daarvoor 12€ per jaar voor betaalde, een netvoyager account moet ook zeker nog bestaan.
net voyager omvat geen mailbox. het is enkel een applicatie om een bestaande mailbox vanuit het buitenland te kunnen consulteren.

en een mailbox apart krijgen kan niet. een adsl contract is vereist.
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

hellsnake schreef:
laurens7 schreef:

echt veilig lijkt me dat niet. Als die persoon dan per ongeluk je alias verwijdert heb je een groot probleem.
Ale ik beheer van mij thuis meerdere mailboxen van een familielid die voor ons bestemd zijn.
Als die persoon die alias verwijderd,maak ik ze snel weer aan (en als die niet wil meewerken ga ik naar mijn buren vr een nwe mailbox,of naar familie(waar familie allemaal niet goed voor is)).
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Waarmee zijn probleem niet mee opgelost raakt.

Dit is ook een van de hoofdredenen waarom ik niet weg kan bij skynet. Je vrienden en kennissen inlichten van je nieuw emailadres is geen enkel probleem, maar als je dan ook nog je kaartjes, opdrukken op bv camions/autos moet gaan veranderen wordt het een dure hobby.
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 78 keer
Bedankt: 13 keer

Teebee schreef:Waarmee zijn probleem niet mee opgelost raakt.

Dit is ook een van de hoofdredenen waarom ik niet weg kan bij skynet. Je vrienden en kennissen inlichten van je nieuw emailadres is geen enkel probleem, maar als je dan ook nog je kaartjes, opdrukken op bv camions/autos moet gaan veranderen wordt het een dure hobby.
Dit is toch een eenmalige kost, 1000 kaartjes laten drukken is nu ook weer niet het einde van de wereld hé.
Je moet natuurlijk voor je eigen uitmaken of de voordelen opwegen tegen de nadelen.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Weet je wat ik vreemd vind is, .. dat bv dommel klanten geen BGC TV kunnen nemen, ze zitten toch op het bgc netwerk.
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Ofloo schreef:Weet je wat ik vreemd vind is, .. dat bv dommel klanten geen BGC TV kunnen nemen, ze zitten toch op het bgc netwerk.
Tuurlijk kunnen ze dat nemen. 't Is gewoon dat ze ineens alles kunnen verkopen aan de klanten.
Xi
Pro Member
Pro Member

Of waarom dommel scarlet edpnet tele2 ... nog niet zijn begonnen aan een TV oplossing.
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Xi schreef:Of waarom dommel scarlet edpnet tele2 ... nog niet zijn begonnen aan een TV oplossing.
Omdat dat veel geld kost ? :???:

Eerst al die decoders aankopen, en dan nog kúnnen verkopen. Daarom moeten ze veel reclame maken, en dat kost ook nog eens geld. Geld dat Telenet en BGC wel hebben, en de kleine ISP's niet.
Xi
Pro Member
Pro Member

scarlet en tele2 klein? Zijn die niet veel groter dan belgacom en telenet samen?

als ze het doen zo als bv tv vlaanderen dat je zelf mag kiezen wat je daar aanhangt moeten ze niets aankopen. Gewoon met standaarden werken.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Ow, krijg je dan geen e-mailadres meer bij een 56k-verbinding? Beleid daaromtrent gewijzigd?
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

Goztow schreef:Ow, krijg je dan geen e-mailadres meer bij een 56k-verbinding? Beleid daaromtrent gewijzigd?
56K = @belgacom.net
DSL = @skynet.be
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”