http://www.yabuadsl.be/be/?mode=product ... me&lang=nl
ik zag het nog nergens staan, als ik me niet vergis is dit het abonement met de kleinste limiet in belgië op dit moment.
de prijs is jammer genoeg niet zo aangenaam
yabu adsl extreem, 200GB € 67,95 per maand
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dit abonnement is duidelijk voor iemand die al heel lang en veel gewerkt heeft, en nog lang zal werken.
Betaal dat maar eens als student of 20-25 jarige.
Betaal dat maar eens als student of 20-25 jarige.
Lijkt me Dommel Reseller.
En de kleinste/grootste limiet, denk het niet he Chello Extreme is voor het moment nog unlimited, en dan hebt ge Dommel nog, waar de limiet 75gig/150gig is, maar ge tot 400en 800gig (dacht ik) extra gigs kunt bijkopen aan 30cent/gig.
En dan heb ik het nog niet over Happy Hours.
Het zijn vooral die mediumband en de limiet, in combinatie met de snelheidscap die me doen vermoeden dat dit een Dommel reseller is.
netconnect= 75gig/32euro
+ 100gig/30euro
=175gig/62 euro, pakt daar wa happy hours bij, of nog een paar gigs extra aan 0.30 voor een gig en ge zit niet zo ver van die prijs.
EDIT, dan heb ik nog over dit heen gekeken:
En de kleinste/grootste limiet, denk het niet he Chello Extreme is voor het moment nog unlimited, en dan hebt ge Dommel nog, waar de limiet 75gig/150gig is, maar ge tot 400en 800gig (dacht ik) extra gigs kunt bijkopen aan 30cent/gig.
En dan heb ik het nog niet over Happy Hours.
Het zijn vooral die mediumband en de limiet, in combinatie met de snelheidscap die me doen vermoeden dat dit een Dommel reseller is.
netconnect= 75gig/32euro
+ 100gig/30euro
=175gig/62 euro, pakt daar wa happy hours bij, of nog een paar gigs extra aan 0.30 voor een gig en ge zit niet zo ver van die prijs.
EDIT, dan heb ik nog over dit heen gekeken:
EN dit:Iedere dag wordt tussen 1:00 uur en 13:00 uur uw download verkeer slechts voor 50% doorberekend.
Duidelijk een Dommel reseller.Nieuwsgroepen bij Yabu ADSL
Bij een Yabu ADSL Basic Plus of een Yabu ADSL Extra Plus krijgt u ook toegang tot de nieuwsgroepen. Er zit een bewaringstermijn van 90 dagen op de nieuwsgroepen. Alle nieuwsgroepen zijn beschikbaar, u heeft dus geen payserver meer nodig.
De nieuwsgroepen zijn voor een eerlijke verbinding wel aan een aantal limieten verbonden:
* U kunt downloaden van de nieuwsgroepen zolang u op de broadband snelheid verbonden bent. Dat is dus zolang u uw datalimiet nog niet heeft bereikt en wanneer u extra dataverkeer bijkoopt.
* U kunt 2-12 connecties maken, dit is afhankelijk van het aantal connecties dat door al onze abonnees op dat moment wordt gebruikt. Dit betekend dat u op drukke momenten 2 connecties kunt maken en op rustige momenten maximaal 12.
* Iedere connectie is gelimiteerd op 256 Kbit/sec. Op rustige momenten kunt u dus met een snelheid van 3 Mbit/sec
Hmm, wat is het voordeel van Dommel om als reseller wholesale te doen voor een andere reseller? Dan kan Dommel toch beter product uitbreiding doen? De marge is toch al zo klein voor resellers en om als reseller van een andere reseller dan af te nemen lijkt me al helemaal niet meer winstgevend.Draco888 schreef:Lijkt me Dommel Reseller...
Please help, looking for a way to get rich and fast
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Mja, Yabu is een reseller in de echte zin van het woord (geen eigen infrastructuur). Dommel heeft wél eigen infrastructuur, het maakt enkel gebruik van Belgacom voor de connectie tot de klant (fysiek zeg maar), en heeft eigen hardware een peering-agreements enz. Geen reseller dus.BungaMan schreef:Hmm, wat is het voordeel van Dommel om als reseller wholesale te doen voor een andere reseller? Dan kan Dommel toch beter product uitbreiding doen? De marge is toch al zo klein voor resellers en om als reseller van een andere reseller dan af te nemen lijkt me al helemaal niet meer winstgevend.
Het IS trouwens een Dommel reseller, voor dat nog meer mensen zich die vraag beginnen stellen. Ik zal Vincent als ik 'm zie eens tegoei hier over doorvragen hoe zij de toekomst in zien

- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Hun maatschappelijke zetel ligt in Nederland, bijgevolg zijn ze onderhevig aan het Nederlands BTW-tarief.Uzzi schreef:Amaai, ze hebben ook een nieuw BTW tarief uitgevonden ....* Om misverstanden te voorkomen:
1) Alle vermelde prijzen zijn inclusief 19% BTW.
Wat Meon zij, maar ook: de eerste lijn hulpverlening (helpdesk) is dan voor rekening van de reseller. Dus ze kunnen die kosten uitsparen voor de klanten van de reseller, wat iets meer winst voor hun betekend (iets, omdat ze het natuurlijk goedkoper leveren aan de reseller).BungaMan schreef:Hmm, wat is het voordeel van Dommel om als reseller wholesale te doen voor een andere reseller? Dan kan Dommel toch beter product uitbreiding doen? De marge is toch al zo klein voor resellers en om als reseller van een andere reseller dan af te nemen lijkt me al helemaal niet meer winstgevend.Draco888 schreef:Lijkt me Dommel Reseller...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 34 keer
De dienst wordt geleverd in België, dus daarop is belgische BTW verschuldigd. 21% dus en geen 19%meon schreef:Hun maatschappelijke zetel ligt in Nederland, bijgevolg zijn ze onderhevig aan het Nederlands BTW-tarief.Uzzi schreef:Amaai, ze hebben ook een nieuw BTW tarief uitgevonden ....* Om misverstanden te voorkomen:
1) Alle vermelde prijzen zijn inclusief 19% BTW.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Yabu is idd al een heel tijdje als reseller van Dommel bezig…en dacht dat deze wss ook een reseller is van Dommel http://www.freedomnet.be/adsl.asp
(minder duidelijk maar ook Mediumband, ook ongelimiteerd uploadvolume zoals bij Yabu net na dit in voege trad bij Dommel…)
(minder duidelijk maar ook Mediumband, ook ongelimiteerd uploadvolume zoals bij Yabu net na dit in voege trad bij Dommel…)