Atomic Mail Verifier

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
stefke2
Starter
Starter

Tot een paar maanden geleden gebruikte ik het programma “Atomic Mail Verifier” om de geldigheid van emailadressen te controleren. Dit programma werkte zeer goed. De laatste maanden echter zijn er steeds meer internetproviders waarbij dit programma niet meer werkt (o.a. Telenet en Belgacom), vermoedelijk omdat die providers de berichten die gestuurd worden via “Atomic Mail Verifier” als spam aanzien. Dat probleem doet zich ook voor bij gelijkaardige software-pakketten zoals “Dynamic Email Validator”.
Is er iemand die een dergelijk programma kent dat wel nog werkt bij ALLE providers (en als het even kan gratis is)?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Ik vermoed dat de werking van dat soort programma's in de grond verkeerd is en daarom (terecht?) niet meer werkt. Het onderscheid tussen legitiem en spam-achtig is dan erg klein en een automatisch controlesysteem kan dat onderscheid niet altijd maken.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

meon schreef:Ik vermoed dat de werking van dat soort programma's in de grond verkeerd is en daarom (terecht?) niet meer werkt. Het onderscheid tussen legitiem en spam-achtig is dan erg klein en een automatisch controlesysteem kan dat onderscheid niet altijd maken.
Volledig mee eens ...
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”