Nu eens proberen om mijn broer zijn ps3 te stelen

Bleh, kheb iemand die mijn vader kent zo'n kabel in mekaar laten zetten, maar het blijkt niet te werken. De Flash Downloader blijft op trying to connect... steken.kaween schreef:... als je echt niemand vinden kan die dat voor je maakt, draai ik er wel eentje in elkaar. Even langskomen zit er niet echt in vrees ik, maar de post mag ook wel nog eens werken.
WTF ????? Het maakt geen kl*te uit welke "kleur" die draden hebben : Ik steek zoiets desnoods in elkaar met 3 gifgroene paarswitte identieke kabels. Hij moet er gewoon voor zorgen dat zijn stereo 3.5 mm plug is aangesloten alsDarthDavy schreef: De persoon in kwestie heeft mij wel gebeld toen hij de kabel aan het fixen was. Hij vroeg mij of RX en TX of dat rood/wit was of wit/rood. Ik kon daar geen antwoord op geven en gezegd doe maar: 50% kans dat het fout is. Nog een puntje: de massa moest op pin 5, maar de electricien meldde mij dat er mijn kabel naast de 9 pins nog een kabel liep en dat die voor de massa was. Hij zei mij dat indien hij de massa op pin 5 ging hangen dat de kabel niet meer ging werken en dat hij de massa ging laten zoals hij was.
Tja... van die mensen die pas beginnen bij 10 KVDarthDavy schreef:Electricien bij stadsbader.
Voila, ge zorgt dus best voor uw eigen HD materiaal ... en dat is GENIETEN !!!DarthDavy schreef:Mijn analoog signaal is om bij te huilen op mijn LE40F71B, maar jah... dat zijn de programma's ook.