Vraag ivm Probleem op Forum Skynet

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Vraag ivm Probleem op Forum Skynet :???:
Ik vermoed daar een "server probleem".
Onder de rubriek Informatica staat er een bericht van outlook bijlagen openen (1/15) jonco
03/10/2003 13:53 door Sub Zero
Als men dit aanklikt komt het venster (de laadbalk) deze gaat zeer traag en komt niet tot in het doel, zoals ik vaststel ook ander topics hebben een probleem.

Scroll ik echter op die pagina tot heel onderaan kan men daar Info & Help Center Forums aanklikken.
Met komt dan op het Technisch Forum.
Daar werken alle topics perfect bij aanklikken. (laadvenster is snel)
Ah,.....Nu probeerde ik nog even en de volgende tekst komt >

Skynet-Forum-bericht
Query error: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2)

Klik hier om terug te keren.

Wie merkt er daar ook problemen :???: (Ik denk, aan de hand v/d melding is het wel degelijk een server probleem ?)
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Blue-Sky,

Ik geraak simpel weg niet op het forum. Laadt enorm traag.

Dit is simpel weg een probleem met de mysql-server die de mysql database voor het forum levert.

Het kan zijn dat ze eraan aan het werken zijn, kan ook zijn dat er iets fout gelopen is. Enige dat je kan doen is afwachten en geregeld eens checken of het al gefixed is.

Indien je errors ziet à la 'mysql...' ligt dit steeds aan de server, dus niet aan jou. Dit kan bij ons evengoed voorvalen indien we iets fout zouden doen, of de mysql server uit zou vallen...
I love it when a plan comes together!
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Ze zijn misschien het tellen-topic van 20.000 reply's aant deleten :-D En de server overbelast (just kidding he). Het forum laadt hier ook niet... Dus ze zullen wel aant werken zijn ofzo. We zullen wel zien...

Cheers
Afbeelding
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Sub Zero schreef:Ze zijn misschien het tellen-topic van 20.000 reply's aant deleten :-D
Probleem opgelost, zoals Sub Zero schreef....20.000 reply's aan het ....amai... :twisted:
Er zijn dus toch nog techniekers die hun job kennen, goed werk mannen van Skynet-Belgacom :-)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”