Hello
Via telenet belde ik vroeger met directbellen.be naar buitenland. Nu heb ik een discovery lijn, komen daar extra kosten op ? omdat bellen met discovery lijn duurder is.
alvast bedankt !
Belgacom discovery line / directbellen.be
-
- Plus Member
Belgacom Discovery line is een kortingplan op de klassieke vaste lijn met een goedkoop abonnement tegen 6,50 EUR (in de plaats van 16,80 EUR) per maand. Met deze vaste lijn kunnen ze niet alleen bellen en zelf opgebeld worden, maar ook surfen, zelfs met ADSL. Wanneer men zelf telefoneert, komt bij het normale gesprekstarief van Belgacom een toeslag van 0,15 EUR per minuut. De toeslag van 0,15 EUR per minuut geldt voor alle soorten oproepen (nationale, internationale, naar GSM's, oproepen via andere operatoren, dial-up internet, ...) behalve voor 3-cijferige noodnummers en 0800-nummers. De toeslag geldt ook niet bij het versturen van SMS-berichten vanop de vaste lijn.
Naargelang je belgedrag kan je beter opteren voor een klassieke vaste lijn met de optie Happy Time: tussen 17u en 8u, en tijdens het weekeinde en op feestdagen bel je gratis naar vaste lijnen - maar je betaalt wel voor Telenet en versatelnummers :!:
Naargelang je belgedrag kan je beter opteren voor een klassieke vaste lijn met de optie Happy Time: tussen 17u en 8u, en tijdens het weekeinde en op feestdagen bel je gratis naar vaste lijnen - maar je betaalt wel voor Telenet en versatelnummers :!:
nee bedankt geen klassieke lijn, het was gewoon een vraagje omdat ik nog een week of 2 moet wachten voor dat ze met fritzbox komen... maar bon ik zal dan maar wachten zekerstaartmees schreef:Belgacom Discovery line is een kortingplan op de klassieke vaste lijn met een goedkoop abonnement tegen 6,50 EUR (in de plaats van 16,80 EUR) per maand. Met deze vaste lijn kunnen ze niet alleen bellen en zelf opgebeld worden, maar ook surfen, zelfs met ADSL. Wanneer men zelf telefoneert, komt bij het normale gesprekstarief van Belgacom een toeslag van 0,15 EUR per minuut. De toeslag van 0,15 EUR per minuut geldt voor alle soorten oproepen (nationale, internationale, naar GSM's, oproepen via andere operatoren, dial-up internet, ...) behalve voor 3-cijferige noodnummers en 0800-nummers. De toeslag geldt ook niet bij het versturen van SMS-berichten vanop de vaste lijn.
Naargelang je belgedrag kan je beter opteren voor een klassieke vaste lijn met de optie Happy Time: tussen 17u en 8u, en tijdens het weekeinde en op feestdagen bel je gratis naar vaste lijnen - maar je betaalt wel voor Telenet en versatelnummers

Dommel telefonie is beste oplossing voor mij. Echt goedkoop om naar buitenland te bellenS|N schreef:Dimax, bel gewoon via ofwel een softphone ofwel met een IPphone via VoIP.
Stort een 5€ op voipbuster, B-1 of wat dan ook en bel gerust met een discolijn.

- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 767 keer
- Bedankt: 156 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Voor de TS zal een tijdelijke softphone de goedkoopste oplossing wezen.DimaX schreef: Dommel telefonie is beste oplossing voor mij. Echt goedkoop om naar buitenland te bellen
Telefonie via Dommel is voor mij alvast toch niet de meest interessantste oplossing.
Je blijft immers gesprekskosten/Min. betalen is het niet?

Naar mobiel bel ik niet zo veel via telefoon meestal met gsm.S|N schreef:Qua VoIP is Dommel nog één van de duurste hoor...DimaX schreef: Dommel telefonie is beste oplossing voor mij. Echt goedkoop om naar buitenland te bellen
Nationaal bellen valt mee, behalve de mobiele nummers...