Erg vervelend, het is nu 1 uur 'snachts in de nieuwe maand en nog steeds heb ik mijn full speed niet terug. Ik ben hier niet alleen, al 3 andere vrienden met skynet maken melding van hetzelfde probleem (ze pasten allemaal 36 uur trukje toe)...
Is dit nu het einde, of ligt het Skynet volume systeem gewoon op zijn bek?
Laten we dat laatste maar hopen....
Skynet nog steeds op smallband in nieuwe maand
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm,
Ik volg Cueboy
. Het is idd niet de eerste keer, langs de andere kant zou het kunnen dat ze bezig waren aan nen server van e-care of wat dan ook.. dat wat vertraging/invloed had op de werking van e-care. Die dingen doe ze meestal s'nachts.
Onaangekondigd het beleid rond limiet/smallband/vp's veranderen gaan ze volgens mij niet doen, want dan gaan ze héél erg véél kritiek en gezaag moeten slikken.
Ik volg Cueboy

Onaangekondigd het beleid rond limiet/smallband/vp's veranderen gaan ze volgens mij niet doen, want dan gaan ze héél erg véél kritiek en gezaag moeten slikken.
I love it when a plan comes together!
Hallo,
Bij controle van het volume vandaag, stond dit op nul zoals voorzien, wel blijf ik altijd iets beneden de 3 GB.
Hier de eindstand van september
<
Totaal 288u 51m 24s
Totaal Upload 0 GB 364 MB 316 KB 797 Bytes
Totaal Download 1 GB 666 MB 667 KB 602 Bytes
Gebruikt volume voor deze maand 2 GB 6 MB 984 KB 375 Bytes
Bij nazicht van oktober staat dit bericht. <Verbindingstijden: Daar staat nu enkel volgende melding
De historiek van de verbindingen biedt u de mogelijkheid een nauwkeurige afrekening betreffende het gebruik van uw verbinding
te ontvangen.
Het gaat om een onontbeerlijke tool om uw toegang zo goed mogelijk te beheren.
Uiteraard staan daar geen cijfers, dus hier niets aan de hand
Bij controle van het volume vandaag, stond dit op nul zoals voorzien, wel blijf ik altijd iets beneden de 3 GB.
Hier de eindstand van september
<
Totaal 288u 51m 24s
Totaal Upload 0 GB 364 MB 316 KB 797 Bytes
Totaal Download 1 GB 666 MB 667 KB 602 Bytes
Gebruikt volume voor deze maand 2 GB 6 MB 984 KB 375 Bytes
Bij nazicht van oktober staat dit bericht. <Verbindingstijden: Daar staat nu enkel volgende melding
De historiek van de verbindingen biedt u de mogelijkheid een nauwkeurige afrekening betreffende het gebruik van uw verbinding
te ontvangen.
Het gaat om een onontbeerlijke tool om uw toegang zo goed mogelijk te beheren.
Uiteraard staan daar geen cijfers, dus hier niets aan de hand

- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Goh, ik heb ook al soms meer dan een half uur moeten wachten, volgens mij is die server die al die gegevens van alle connecties om 0u00 allemaal aan het verwerken en aangezien skynet nogal veel klanten heeft kan dat wel eens lang duren.
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer: