Gratis volume: 106 MB
Niet veel, maar toch iets

Smalbandvolume = gratis volume.dean3009 schreef:Ik zat net op Smalband en ik ging naar mijn telenet om verder te surfen op volledige snelheid.. Ik keek dan even bij de Telemeter en er stond van onder:
Niet veel, maar toch ietsHebben jullie dit ook?
Ik ken er nog zo'n paarmeon schreef:... of hoe je iets negatiefs toch positief kunt doen klinkenlocalhost schreef:Smalbandvolume = gratis volume.
Heb ik dan 106MB op smalband gedownload of zo?localhost schreef:Smalbandvolume = gratis volume.dean3009 schreef:Ik zat net op Smalband en ik ging naar mijn telenet om verder te surfen op volledige snelheid.. Ik keek dan even bij de Telemeter en er stond van onder:
Heb je PCTV eventjes aangezet ?dean3009 schreef:Heb ik dan 106MB op smalband gedownload of zo?localhost schreef:Smalbandvolume = gratis volume.dean3009 schreef:Ik zat net op Smalband en ik ging naar mijn telenet om verder te surfen op volledige snelheid.. Ik keek dan even bij de Telemeter en er stond van onder:
![]()
Ik snap het niet goed.
Hoe ? Iedereen heeft dat, behalve de mensen die in het gebied zitten van Indi.dean3009 schreef:Ik heb PCTV niet eens![]()
Maar ik zat wel even op smalband maar heb wel geen 106MB gedownload
Zeg dàt dandean3009 schreef:Ik gebruikt het niet