Belgacom opzeggen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
brechtvm
Member
Member

hey

Zonet gebeld naar telenet met de vraag tot installatie van "telefonie + internet + digitale tv" door telenet.
Nu moet ik echter belgacom hiervan op de hoogte brengen (het internet gedeelte toch, werd mij gezegd)

Nu is mijn vraag : bestaan er voorop gestelde brieven?

zoniet : wat moet er allemaal instaan ?
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

als ge u telefoonnummer overneemt naar telenet, wordt het internetgedeelte belgacom automatisch opgezegd.
brechtvm
Member
Member

hollebollegijs schreef:als ge u telefoonnummer overneemt naar telenet, wordt het internetgedeelte belgacom automatisch opgezegd.
dat is niet wat die telenet-man me aan de telefoon zei :???: :roll:
(no offence @ you)
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

brechtvm schreef:
hollebollegijs schreef:als ge u telefoonnummer overneemt naar telenet, wordt het internetgedeelte belgacom automatisch opgezegd.
dat is niet wat die telenet-man me aan de telefoon zei :???: :roll:
(no offence @ you)
je mag natuurlijk altijd belgacom contacteren maar het hoeft niet.

als ge uw telefoonnummer overdraagt, zullen alle diensnten bij belgacom op die lijn worden stopgezet.
DarthDavy
Premium Member
Premium Member

Dit is de manier waarop Belgacom werkt:

1. Ik wil telefoon: u vraagt een telefoonlijn.

2. Ik wil Internet: u vraagt een telefoonlijn en u vraagt internet (kan dat niet zonder telefoonlijn. Ja, dat kan, maar dat is duurder dan de goedkoopste telefoonlijn, dus waarom zou je dat doen?)

3. Ik wil tv: u vraagt een telefoonlijn en u vraagt internet en u vraagt tv.

Dus, nu in uw voordeel nu, u zegt uw telefoonlijn op en op die manier zijde ook van uw internet en eventueel uw belgacom tv ook af.

Ik ben eens benieuwd of je die lijn kan doorbreken. Ik heb een telefoonlijn bij Belgacom, maar internet bij Dommel. Zou ik dan belgacom tv kunnen krijgen zonder internet bij Belgacom? Hmmmm... het staat natuurlijk buiten de vraag van dit topic en ik ben toch niet geïnteresseerd in Belgacom tv, maar ben wel benieuwd of het zou kunnen.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Belgacom tv vereist altijd een BGC internet abo. Mss in de toekomst niet meer maar nu toch wel , zo lees ik het toch op hun website

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... fo_install
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Hoe maar Belgacom kan nu toch ADSL leveren zonder telefoonnummer? Is het dan niet mogelijk dat te vragen? Is zelfs rendabeler want je bent niet meteen je Internet klant kwijt. Niet in dit geval hé, maar stel iemand wil telefoneren met Telenet maar toch blijven surfen met Skynet, of BTV nemen en z'n telefonie bij Telenet houden.
brechtvm
Member
Member

Deej_1977 schreef:
Hoe maar Belgacom kan nu toch ADSL leveren zonder telefoonnummer? Is het dan niet mogelijk dat te vragen? Is zelfs rendabeler want je bent niet meteen je Internet klant kwijt. Niet in dit geval hé, maar stel iemand wil telefoneren met Telenet maar toch blijven surfen met Skynet, of BTV nemen en z'n telefonie bij Telenet houden.
dat was wat mn vader ook dacht :twisted: :???: :!:

kan hollebollegijs dit bevestigen of weerleggen ?
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

brechtvm schreef:
Deej_1977 schreef:
dat was wat mn vader ook dacht :twisted: :???: :!:

kan hollebollegijs dit bevestigen of weerleggen ?
dit kan natuurlijk adsl zonder lijn. maar opgelet.
als ge overschakelt van adsl met vaste lijn naar adsl zonder vaste lijn is dat een nieuw contract en ben je terug gebonden voor 1 jaar.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”