Ik geraak niet meer in mijn VDSL-router ....

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Xplod
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Vreemd,... het is toch met de IP http://192.168.1.1 dat je in de Aethra router moet binnen geraken ..... hier lukt het niet meer :roll:

Alle functies van de router werken nochthans prima,... 2 TV's via BTV,... mijn PC (mee bezig) ,.. onlangs nog effe een 2de PC bij geconnecteerd ,... allemaal geen probleem.

Iemand een idee wat er aan de hand is :???:
nogChoco
Premium Member
Premium Member

Start>Run (Uitvoeren) >> typ cmd in de Run textbox, en daarna typ je ipconfig in de commandprompt. Het IP dat dan als 'Default Gateway' gegeven wordt, is het adres van je router.

Probeer ook eens zonder die http:// ervoor, dus gewoon IP geven in je browser.
Xplod
Premium Member
Premium Member

Ik heb alles gedaan wat je zegt en nog geraak ik er niet in.
Alle adressen kloppen,.. met 192.168.1.1 zou ik er moeten ingeraken maar het wil niet lukken,... héél vreemd ... :roll:
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

Xplod schreef:Ik heb alles gedaan wat je zegt en nog geraak ik er niet in.
Alle adressen kloppen,.. met 192.168.1.1 zou ik er moeten ingeraken maar het wil niet lukken,... héél vreemd ... :roll:
modem uitzetten en weer aanzetten,evt. pc herstarten.
Xplod
Premium Member
Premium Member

Beide acties gedaan,... ik kan er weer in,.. thx. voor de tip :wink:

.. alhoewel ik mij afvraag .... :roll: ... ik denk dat ik toch maar mijn hoofd niet ga over breken ... lol :lol:
DarthDavy
Premium Member
Premium Member

Xplod schreef:Beide acties gedaan,... ik kan er weer in,.. thx. voor de tip :wink:

.. alhoewel ik mij afvraag .... :roll: ... ik denk dat ik toch maar mijn hoofd niet ga over breken ... lol :lol:
Da's het beste...
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Joris84
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

Heb ik ook al opgemerkt, dat het soms niet lukt om via een wireless pc in de modem te geraken. Met een vaste verbinding nooit problemen.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Dat is een veiligheid die normaal kan uitzetten, dit is om te voorkomen dat derde die op uw netwerk geraken het paswoord zouden kunnen bruteforcen, of misbruik maken van een default paswoord, door de modem/router te kunnen herconfigureren of het stelen van uw ISP gebruiker gegevens.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”