Vanaf vandaag lanceert belgacom een nieuw voordeel pack.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Vanaf vandaag lanceert belgacom een nieuw voordeel pack.
Adsl go tesamen met smile 10 voor de prijs van 50€ ipv 56.75€
Adsl go tesamen met smile 10 voor de prijs van 50€ ipv 56.75€
-
- Pro Member
Bij welken provider moet je geen jaarcontract tekenen ?
-
- Elite Poster
goede opmerkingproxiboyke schreef:Bij welken provider moet je geen jaarcontract tekenen ?

Correct, maar ik vind het nog altijd te duur.
Plus dat je met die 50 euro per maand er niet komt, want je hebt ook nog een discovery line nodig op zijn minst (en raw copper is duurder dan een discovery line).
Niet interessant (meer omdat ik gratis GSM heb).
Plus dat je met die 50 euro per maand er niet komt, want je hebt ook nog een discovery line nodig op zijn minst (en raw copper is duurder dan een discovery line).
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
-
- Elite Poster
je kan het ook zonder discovery lijn krijgen hoor.DarthDavy schreef:Correct, maar ik vind het nog altijd te duur.
Hoe kan ik ADSL Go krijgen zonder een Discovery Line te pakken?
En zeg nu geen Happy Time, want ik heb zelf Happy Time thuis.

Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
-
- Elite Poster
je kan sinds enkele maanden een adsl go of plus of sommige pakketten die belgacom aanbiedt, verkrijgen zonder vaste lijn.DarthDavy schreef:Hoe kan ik ADSL Go krijgen zonder een Discovery Line te pakken?
Bedoel je dan raw copper (maar dat is duurder dan een Discovery Line) of heb je echt niets anders meer nodig?
-
- Elite Poster
gewoon adsl go zonder vaste lijn vragen. en enkel abonnement betalen voor adsl. zo simpel is het.zippie666 schreef:raw copper + adsl abbo = adsl!DarthDavy schreef:Bedoel je dan raw copper (maar dat is duurder dan een Discovery Line) of heb je echt niets anders meer nodig?
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... sl_go_only
En Dommel abonnees moeten wel een vaste lijn hebben.
Ik heb vier jaar lang ADSL Go gehad en ik heb ADSL Go genomen 4 jaar geleden en toen was het wel verplicht om een vaste lijn te hebben. Waarom heb ik nooit telefoon gekregen met de mededeling dat ik geen vaste lijn meer moest hebben om m'n ADSL Go abonnement te houden?
Ik krijg wel duizend keer telefoon voor digitale tv...

Ik heb vier jaar lang ADSL Go gehad en ik heb ADSL Go genomen 4 jaar geleden en toen was het wel verplicht om een vaste lijn te hebben. Waarom heb ik nooit telefoon gekregen met de mededeling dat ik geen vaste lijn meer moest hebben om m'n ADSL Go abonnement te houden?
-
- Elite Poster
excuseer, maar dit heeft in de pers gestaan enkele maanden geleden. en als je telecom-en datawereld een beetje volgt, wist je dat. er zijn zelfs topics hiervan op UB.DarthDavy schreef:En Dommel abonnees moeten wel een vaste lijn hebben.![]()
-
- Member
- Bedankt: 1 keer
voor eind van jaar zullen verschillende isp 20mb lijnen promoten
das volgens mij de enige reden waarom ze bij bgc al die zogenaamde promo's uit hun zakken schudden, en zo klanten te binden voor volledig jaar
sorry ,kan verkeerd zijn maar....
das volgens mij de enige reden waarom ze bij bgc al die zogenaamde promo's uit hun zakken schudden, en zo klanten te binden voor volledig jaar
sorry ,kan verkeerd zijn maar....
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Omdat een bedrijf niet gaat bellen om inkomsten te derven maar wel om inkomsten te genereren. Als ze naar jou bellen kost het hun geld en zouden ze er nog eens minstens 6 euro en een klets per maand bij inschieten. Lijkt me geen gezond business planDarthDavy schreef:En Dommel abonnees moeten wel een vaste lijn hebben.![]()

Uw sarcasme-detector is ook stuk.Deej_1977 schreef:Omdat een bedrijf niet gaat bellen om inkomsten te derven maar wel om inkomsten te genereren. Als ze naar jou bellen kost het hun geld en zouden ze er nog eens minstens 6 euro en een klets per maand bij inschieten. Lijkt me geen gezond business planDarthDavy schreef:En Dommel abonnees moeten wel een vaste lijn hebben.![]()
Ik krijg wel duizend keer telefoon voor digitale tv.... Dat er dan eens één klant wegloopt tegenover de duizenden die via Digitale TV binnenkomen, ja dat is dan de bluts met de buil zeker?

-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
En de mensen die de telecom- en datawereld niet volgen? Ik spreek dan over oudere mensen, bejaarden, die betalen dus nog altijd een Disco Lijn die ze dan niet gebruiken ?hollebollegijs schreef:excuseer, maar dit heeft in de pers gestaan enkele maanden geleden. en als je telecom-en datawereld een beetje volgt, wist je dat. er zijn zelfs topics hiervan op UB.DarthDavy schreef:En Dommel abonnees moeten wel een vaste lijn hebben.![]()
-
- Elite Poster
je hebt gedeeltelijk een punt.Lord Utopia schreef:En de mensen die de telecom- en datawereld niet volgen? Ik spreek dan over oudere mensen, bejaarden, die betalen dus nog altijd een Disco Lijn die ze dan niet gebruiken ?hollebollegijs schreef:excuseer, maar dit heeft in de pers gestaan enkele maanden geleden. en als je telecom-en datawereld een beetje volgt, wist je dat. er zijn zelfs topics hiervan op UB.DarthDavy schreef:En Dommel abonnees moeten wel een vaste lijn hebben.![]()
maar als je een internetaansluiting hebt, veronderstelt men dat je regelmatig op de website van je provider gaat kijken.
maar aan de andere kant, zullen de meeste ouderen hun telefoonlijn behouden omdat ze dit zo al jaren gewend zijn en ook omdat ze niet allemaal een gsm hebben.
-
- Elite Poster
dat kan bij belgacom ook. je kan ook een tijdelijk contract nemen.nogChoco schreef:Bij EDPnet kan je een abo op maand-basis krijgen indien je hen contacteert (staat toch zo op hun site).hollebollegijs schreef:goede opmerkingproxiboyke schreef:Bij welken provider moet je geen jaarcontract tekenen ?
-
- Elite Poster
dan stuur je toch gewoon zo een brief van nieuwe aanbieding zodat mensen het weten (niet interessant voor belgacm natuurlijkhollebollegijs schreef:je hebt gedeeltelijk een punt.Lord Utopia schreef:En de mensen die de telecom- en datawereld niet volgen? Ik spreek dan over oudere mensen, bejaarden, die betalen dus nog altijd een Disco Lijn die ze dan niet gebruiken ?hollebollegijs schreef:excuseer, maar dit heeft in de pers gestaan enkele maanden geleden. en als je telecom-en datawereld een beetje volgt, wist je dat. er zijn zelfs topics hiervan op UB.DarthDavy schreef:En Dommel abonnees moeten wel een vaste lijn hebben.![]()
maar als je een internetaansluiting hebt, veronderstelt men dat je regelmatig op de website van je provider gaat kijken.
maar aan de andere kant, zullen de meeste ouderen hun telefoonlijn behouden omdat ze dit zo al jaren gewend zijn en ook omdat ze niet allemaal een gsm hebben.

-
- Member
adsl go +smile 10 voordeelpack?
0.25cent/min voor smile
bij bv base 0.20 cent /min enne gesprekken per sec , en niet
per sec na eerste minuut
ben 2 jaar geleden overgestapt van proximus naar base en wil nu geen reclame maken of bgc afbreken maar is pure realiteit
mijn belgewoonte is nog steeds dezelfde maar zat vroeger rond de 55 euro en nu rond de 25 euro per maand
voordeelpack? (30 euro- 6.75 voordeel =23.25 in mijn nadeel) alhoewel
de naam goe gevonden is

0.25cent/min voor smile
bij bv base 0.20 cent /min enne gesprekken per sec , en niet
per sec na eerste minuut
ben 2 jaar geleden overgestapt van proximus naar base en wil nu geen reclame maken of bgc afbreken maar is pure realiteit
mijn belgewoonte is nog steeds dezelfde maar zat vroeger rond de 55 euro en nu rond de 25 euro per maand
voordeelpack? (30 euro- 6.75 voordeel =23.25 in mijn nadeel) alhoewel
de naam goe gevonden is

-
- Pro Member
gobber te zien hoe je het bekijkt.
als je 60 seconden belt en langer (wat 95% van de oproepen uitmaakt) betaal je bij proximus 0.25
en bij base 0.27
als je 60 seconden belt en langer (wat 95% van de oproepen uitmaakt) betaal je bij proximus 0.25
en bij base 0.27
-
- Member
mijn exsuses aan proxiboyke, kleine rechtzetting
<minuut base 0.7cent + aantal sec.
proximus 25 cent
>minuut base 20 cent
proximus 25 cent
maw voor die 95%, is dat 5 cent extra per min.
maar ja , het is zoals je het bekijkt natuurlijk
<minuut base 0.7cent + aantal sec.
proximus 25 cent
>minuut base 20 cent
proximus 25 cent
maw voor die 95%, is dat 5 cent extra per min.
maar ja , het is zoals je het bekijkt natuurlijk

-
- Member
en voor de muggen zifters,
base is enkel 0.2 cent duurder in de eerste min . als de beltijd
ongeveer tussen: 58 sec en de eerste minuut valt (2sec)
na de eerste min is proximus 5 cent/min duurder
bv. na 28 sec base 0.7cent +9,3cent = 10,03 c
bij proximus start je al met 25 c /min
base is enkel 0.2 cent duurder in de eerste min . als de beltijd
ongeveer tussen: 58 sec en de eerste minuut valt (2sec)
na de eerste min is proximus 5 cent/min duurder
bv. na 28 sec base 0.7cent +9,3cent = 10,03 c
bij proximus start je al met 25 c /min