Works en Words

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
polle
Member
Member

Mijn dochter heeft een "Vista" labtop gekocht. Ze heeft een ganse dag aan een works document gewerkt, maar ze heeft nog geen printer. Dus bij "pa" effen via stick dat document op home pc zetten en uitprinten maar...noppes. Mijn home pc (xp sp2) herkent dit document niet en de printer (HP officejet all-in one 2jaar oud...) wil vista met installatie cd van hp niet herkennen.
Dus als je een vista pc koopt, ook nieuwe printer, scanner enz...
Ik hoop dat ik verkeerd ben als leek....
Graag hulp aub,
Bedankt op voorhand...
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

polle schreef:Mijn dochter heeft een "Vista" labtop gekocht. Ze heeft een ganse dag aan een works document gewerkt, maar ze heeft nog geen printer. Dus bij "pa" effen via stick dat document op home pc zetten en uitprinten maar...noppes. Mijn home pc (xp sp2) herkent dit document niet en de printer (HP officejet all-in one 2jaar oud...) wil vista met installatie cd van hp niet herkennen.
Dus als je een vista pc koopt, ook nieuwe printer, scanner enz...
Ik hoop dat ik verkeerd ben als leek....
Graag hulp aub,
Bedankt op voorhand...
Office zal normaal een works document toch moeten kunnen openen denk ik.
Als windows het document niet herkent, open office dan eens en probeer het van daaruit te openen.
Is het ook niet mogelijk om het bestand in works op te slaan als office document? Bij 'bestand' kiezen voor 'opslaan als' en dan bij documenttype kiezen voor 'Office' ofzo.
Je kan je printer gebruiken onder vista hoor, maar dat hij niet geïnstalleerd geraakt onder vista met de cd is omdat de cd waarschijnlijk ouder is dan vista en er dus geen vista drivers op staan. Ga eens naar de website van HP. Je kan deze link gebruiken : HP Drivers downloaden En dan via deze pagina selecteren welk type printer je hebt, welk model en dan kan je normaal Vista drivers downloaden.
Moest het je niet meteen lukken, geef dan het model van je printer hier eens, dan kunnen we helpen

Hopelijk werkt een van de oplossingen
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster

Een tooltje van microsoft om documenten om te zetten van Works naar Word : Download Pagina

Zorg voor de zekerheid dat je nog een copie van het works document hebt
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 772 keer
Recent bedankt: 1 keer
Te Koop forum

polle schreef:...labtop...
*gniffel*
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster

laat je weten of het gelukt is?
Altijd fijner dat niets meer te horen van de mensen die je probeerde te helpen ... :-)
polle
Member
Member

Braindamage schreef:Een tooltje van microsoft om documenten om te zetten van Works naar Word : Download Pagina

Zorg voor de zekerheid dat je nog een copie van het works document hebt
Bedankt, het werkt
mvg,
Polle
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”