Bgc adsl time

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
gimic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 13 keer

Hallo,

Ik zit hier ffkes te denken aan iets, echte belgen zoals we zijn zijn altijd al grote foefelaars geweest... nu ja ik als echte belg vraag me nu af, ik ga alleen wonen, neem adsl time voor 5,95 euro/maand, krijg een login ala fb.....@SKYNET om in te loggen...

nu deze gebruik ik niet, als ervaren gebruiker gebruik ik de login van een vriend/ouders die een go abonnement hebben. Zou dit lukken? volgens mij wel, aangezien je op het skynet netwerk gekoppeld zit en je factuur komt volgens de tijd die je met die bepaalde login gesurft hebt...

nuja, ik heb geen zo'n verbinding dus kan ik het niet testen...
Gimic

ps: indien dit enige regels overtreed smijt het dan van het forum ;-)
Laatst gewijzigd door gimic 14 jun 2007, 16:04, in totaal 1 gewijzigd.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

.. ik gok van wel.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster

kan je dit ook niet met een gewone discovery line? Want dat zou nog goedkoper uitkomen denk ik.
zippie666
Pro Member
Pro Member

hellsnake schreef:kan je dit ook niet met een gewone discovery line? Want dat zou nog goedkoper uitkomen denk ik.
Euh, discovery is voor telefoon, daar zal geen ADSL op geactiveerd zijn, dus ik vermoed van niet!

Edit: in feite kan ik dan mijn vriendin die op smallband zit ver haar linux distro laten afhalen op mijn Dommel account?
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster

zippie666 schreef:Edit: in feite kan ik dan mijn vriendin die op smallband zit ver haar linux distro laten afhalen op mijn Dommel account?
normaal gezien wel.

en op de belgacom website staat.
Surfen op het wereldwijde web!
De Optie Discovery Line opent ook voor u de poorten van internet: gratis, met abonnement of met breedband, zoals ADSL.
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... coveryline
zippie666
Pro Member
Pro Member

hellsnake schreef:en op de belgacom website staat.
Surfen op het wereldwijde web!
De Optie Discovery Line opent ook voor u de poorten van internet: gratis, met abonnement of met breedband, zoals ADSL.
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... coveryline
Ah wist ik niet, alweer bijgeleerd 8)
gimic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 13 keer

denk nie da ze iederen discovery lijn op ne dslam zulln steken. als je syncro op je lijn wil zal je moeten betalen vrees ik, anders zou iedereen met ruis op zijn lijn zitten als er geen filters geplaatst worden.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Bij een activatie worden de poorten normaal gezien gekoppeld, en enkel gelocked. Het is overigens niet mogelijk om met een ander abbo dan een Time op een time abbo te verbinden, dit achterpoortje bestaat dus niet.
Funsize
Member
Member

Goendi schreef:Bij een activatie worden de poorten normaal gezien gekoppeld, en enkel gelocked.
let vooral op de "normaal gezien" :roll:
in de praktijk gebeurt dit dus niet,
discovery/classic lijn is gewoon rood/witte jumper van VN naar uitgaande stijl, geen dslam dus
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

ge kunt altijd met iemand anders zijn abb. inloggen, als je al adsl hebt gehad. Maar bij een nieuwe lijn, geen idee
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
DarthDavy
Premium Member
Premium Member

Nope, bij een nieuwe lijn gaat het niet.

Ik heb het geprobeerd. Ik ben pas verhuisd in april en heb mijn lijn belgacom moeten aanvragen. Ik wou geen internet (hoewel de verkoper mij dat heel graag wou aansmeren) van BC, maar van Dommel. Onze telefoonlijn was na twee dagen geactiveerd, maar als ik mijn modem aan de telefoonlijn aansloot, had ik geen ADSL signaal, dus ik kon niet op het internet (ik wou dat wel doen met mijn oude skynet abo van bij mijn ouders).

Eens Dommel mijn ADSL signaal bij Belgacom aangevraagd en geactiveerd had, kon ik wel op het internet, maar aangezien ik zo dom was om een fout in m'n paswoord van Dommel te tikken, lukte het maar niet. Toen heb ik maar de login van mijn ouders hun skynet abo geprobeerd en dat ging perfect.

Dus om een lang verhaal kort te maken: ja, je kan dus lekker gaan foefelen. Dus je kan een anytime abo nemen en die login nooit gebruiken en een andere login gebruiken.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”