Onkostennota bereken-programmaatje...

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 1 keer

Wie heeft het al niet eens voorgehad ... je krijgt van je werkgever een cadeaubon/onkostennota die je naar eigen zin mag verzilveren in een winkel naar keuze. In mijn geval is dat webshoppen tot ik erbij neerval om het onderste uit de kan te halen.

Het probleem is alleen ... hoe kan ik mijn wishlist zo optimaal mogelijk in het gegeven budget passen?

Ik zoek maw een eenvoudig programmaatje (of excel sheet/whatever desnoods) waarin je alle mogelijke producten in kan stoppen, dus met naam/beschrijving en bijhorende stukprijs. Het programma berekent dan met welke artikelen/hoeveelheden je het verste komt met je budget.

Iemand toevallig ooit al zoiets tegengekomen? Ik heb me al suf zitten google'en maar ja, hoe omschrijf je zoiets he :)
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1083 keer
Bedankt: 682 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider
Te Koop forum

Ik gebruik daar meestal een stomme spreadsheet voor... OpenOffice of excel zijn je vriend(jes) ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Als je Excel hebt probeer de Solver dan eens. In de Engelstalige versie zit die onder Tools. Is een Add-In dus het kan gebeuren dat je die appart moet installeren.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”