Dus gewoon registreren en natuurlijk niet vergeten jullie commentaar over de website zelf.

Inderdaad had ik overzien, sorry Heatryn. (had mij georiënteerd naar websites waar die mogelijkheid wel bestaat)The Oddity schreef:Blue-Sky, Je moet dus eerst de registratievoorwaarden lezen en wanneer je die aanvaardt kan je pas beginnen met de input van je registratie data. Dit is hetzelfde in alle phpBB versies. Eerst de voorwaarden, dan de input.
Ik vraag me ook af wat je hebt aan een passief lid, maar wil je dat even vertellen aan m'n sponsor?The Oddity schreef:Blue-Sky,
Als je het hebt over het registreren op het forum van heatryn, dan zie je de voorwaarden vooraleer je begint met de input van data. Je moet dus eerst de registratievoorwaarden lezen en wanneer je die aanvaardt kan je pas beginnen met de input van je registratie data. Dit is hetzelfde in alle phpBB versies. Eerst de voorwaarden, dan de input.
Heatryn, site ziet er netjes uit. Maar op deze manier leden ronselen.. mja..wat heb je aan een passief lid?