hey mensen dit is geen simpele vraag zal het even rustig uitleggen,
ik heb dus Vdsl gehad een vdsl lijn dus ook, ik ben zo kort geleden terug overgeschakelt naar adsl maar blijf draaien onder vdsl lijn namelijk als je dit 1 keer hebt gehad blijf je dat hebben die lijn,
mijn vraag was als ik dommel aanvraag gaat die vdsl lijn dan weg ? want ik moet dan onder adsl lijn draaien he ? is telefoon mss altijd adsl lijn?
en kan ik mijn huidige lijn van telefoon adsl houden (isdn) ? of moet ik oversschakelen naar dommel telefoon en de discorvery lijn betale?
weet hier iemand wat info over? , ik dacht gelezen te hebben dat dommel alles annuleert bij belgacom ..
Van Adsl naar dommel
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1081 keer
- Bedankt: 682 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Hm. In principe behoud je de infrastructuur waarop je nu zit - dommel gaat over turboline, en nu ga je ook over turboline, dus alles zou moeten blijven.
Of het in de praktijk zo is, no idea. Kan je beter je licht opsteken bij Dommel zelf.
Of het in de praktijk zo is, no idea. Kan je beter je licht opsteken bij Dommel zelf.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Starter Plus
wat ik dus wel kan doen is misschien als ik bij die vdsl lijn blijf gewoon telefoon ook afzeggen en dan komt dommel de rest installeren dus nieuwe telefoon verbinding en de discovery line gewoon betalen aan adsl ?
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1081 keer
- Bedankt: 682 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Gewoon telefoon abonnement overzetten op discovery en dommel aanvragen zou voldoende moeten zijn.
Maar beter gaan vragen bij Dommel.
Maar beter gaan vragen bij Dommel.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4