Ik heb een nieuwe muis gekocht en af ne toe dan stopt de cursor met te bewegen, wat ik dan doe is de usb connector even uit de computer trekken en terug erin en dan werkt alles weer normaal.
Ik heb de functie "De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen" al uitgevingt bij de usb hubs en bij de muis en aanwijsapparaten (bij hardware).
Edit: als ik dan op het toetsenbord CTRL+ESC indruk voor het windows menu en zo via het toetsenbord nog wat zaken open dan werkt ze ook weer :s
Weet er iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen ?
Logitech muis cursor stopt/staat stil
- defenderII
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 18 keer
Heb dat probleem ook gehad; ik heb dat opgelost door de muis aan te sluiten op de muisaansluiting ipv op de usb aansluiting ( koppelstukje was meegeleverd). Probleem kwam daarna niet meer voor. Ik hoop dat dit ook voor u werkt
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 115 keer
Ik heb dat net ook gedaan en tot nu toe heb ik het probleem niet meer gehad.defenderII schreef:Heb dat probleem ook gehad; ik heb dat opgelost door de muis aan te sluiten op de muisaansluiting ipv op de usb aansluiting ( koppelstukje was meegeleverd). Probleem kwam daarna niet meer voor. Ik hoop dat dit ook voor u werkt