PowerLAN
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Inderdaad, in dezelfde kring.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 4 keer
het hoeft niet noodzakelijk dezelfde kring te zijn (kring als in 1 "lus" van een zekering naar een zekering), zolang deze op dezelfde phase aangesloten zijn... De technische details ken ik niet, maar ik denk dat de meeste huishoudens maar 1 phase binnenkrijgen, dus dan wil dit zeggen dat het in principe over werkt binnen 1 elektriciteitsmeter...
Nu heb ik zelf gemerkt dat de snelheid sterk kan varieëren van het ene stopcontact tot het andere, dus indien mogelijk is uitproberen de boodschap...
Nu heb ik zelf gemerkt dat de snelheid sterk kan varieëren van het ene stopcontact tot het andere, dus indien mogelijk is uitproberen de boodschap...
i will live forever.... or die trying!
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Het gaat inderdaad over dezelfde fase (maar dacht dat hij dat bedoelde met kring). Heb je tegenwoordig trouwens standaard geen twee fasen + N ? (bruin, zwart en blauw)
Nu ik ben absoluut geen liefhebber van HF op een niet afgeschermde kabel... pure rotzooi dat je zo aanmaakt.
Nu ik ben absoluut geen liefhebber van HF op een niet afgeschermde kabel... pure rotzooi dat je zo aanmaakt.
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 115 keer
Ofwel heb je een monofase aansluiting (L1 - N) zoals de meeste mensen hebben ofwel heb je een 3-fase aansluiting (L1 - L2 - L3 - N), sommige noemen dit ook wel drijfkracht.r2504 schreef:Het gaat inderdaad over dezelfde fase (maar dacht dat hij dat bedoelde met kring). Heb je tegenwoordig trouwens standaard geen twee fasen + N ? (bruin, zwart en blauw)
- Braindamage
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
Ik vind het spijtig dat het momenteel nog duurder is dan draadloze routers. Maar ik denk dat het wel stabieler is en je hebt ook geen muren die het signaal hinderen enzo.
Heb nog een oude startersset liggen van Packard Bell, maar is dus nog een hele trage versie en met USB aansluitingen, geen UTP, dus ben er eigelijk niet veel mee, maar in de Carrefour wouden ze er toen blijkbaar vanaf en verkochten ze dat setje aan 5 euro
het proberen waard dus 
Heb nog een oude startersset liggen van Packard Bell, maar is dus nog een hele trage versie en met USB aansluitingen, geen UTP, dus ben er eigelijk niet veel mee, maar in de Carrefour wouden ze er toen blijkbaar vanaf en verkochten ze dat setje aan 5 euro

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Ik heb het ook al in handen gehad zo een powerlan. Ik had gehoopt dat als ik thuis ene zou insteken en een buur vanmij ook dat het zou werken. Maar toen ik de doos begon te lezen was mijn droom snel over