Hallo,
zijn er nog mensen die problemen hebben bij Dommel met de upgrade van je abo?
Ik wil upgraden van 'adsl lite' naar 'adsl netconnect' (dus van limiet 10 GB -> limiet 50 GB/maand).
Hiervoor heb ik hen gemaild op 9/4. Eén dag erna kreeg ik al antwoord, met de vraag naar het adsl-nummer waarvoor dit van toepassing was. Vreemd, want ik had in de mail m'n contractnummer erin vermeld, dus konden ze zeker mijn nummer weten door in hun gegevens eens te kijken.
Enfin, ik mail de dag erop mijn nummer maar sindsdien hoor ik niets meer (en geen upgrade te bespeuren, nog steeds de lite).
Sindsdien heb ik nog 3 keer naar de helpdesk gemaild (laatste mail van eergisteren was ik wel boos).
Reactie van Dommel op al m'n mails: NUL KOMMA NUL.
Behalve 2x waarin ze om mijn nummer vragen. Ik heb daar telkens op geantwoord, zonder verder resultaat.
Telkens als ik mail naar Dommel krijg ik een ticket-mail waarop ik de status van mijn vraag kan bekijken. Bij m'n 2 laatste reacties zie ik dat een half uur nadat ze m'n vraag hebben ontvangen de status op CLOSED hebben gezet!!!
Nu, donderdag heb ik dan maar eens gebeld. Na bijna 10 minuten naar de muziektoon te hebben geluisterd om met een operator in contact te komen zegt men mij doodleuk: 'Het is niet mogelijk om met een operator in verbinding te komen' (of zoiets). Lijn werd dichtgegooid.
Ik ben het echt beu aan het worden.
Zijn er nog mensen die dergelijke problemen hebben bij Dommel?
Het ergste vind ik dat ik gewoonweg geen reactie krijg op mijn mails. Noppes, rien, niets.
Ervoor was ik best wel tevreden van de support, maar nu, ...pfff.
Helpdesk Service bij Dommel ver te zoeken bij upgrade abo
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Is idd een vreemd verhaal Peter3.
Maar ik zelf bel toch liever dan te mailen omdat je dan direct een antwoord hebt maar als ze telefoon dichtgooien dan sta je nog nergens.
Maar ik heb zoiets nog niet meegemaakt bij Dommel want ze zijn selfs altijd heel vriendelijk op de helpdesk.
Maar het kan mischien zijn dat je pas geupgrade word als je nieuwe maand ingaat en niet direct.
Maar ik zelf bel toch liever dan te mailen omdat je dan direct een antwoord hebt maar als ze telefoon dichtgooien dan sta je nog nergens.
Maar ik heb zoiets nog niet meegemaakt bij Dommel want ze zijn selfs altijd heel vriendelijk op de helpdesk.
Maar het kan mischien zijn dat je pas geupgrade word als je nieuwe maand ingaat en niet direct.
Hier ook geen problemen met hun helpdesk.
Wel als ik iets wil vragen dat niet dringend is,dan email ik.
Omdat ik dan geduld heb.
Heb één keer gebeld en geen probleem, nam direct op vriendelijk en correct. (zowel via email als telefoon)
Wel als ik iets wil vragen dat niet dringend is,dan email ik.
Omdat ik dan geduld heb.
Heb één keer gebeld en geen probleem, nam direct op vriendelijk en correct. (zowel via email als telefoon)
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 772 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Dat moeten wij eens proberen bij ons op t werk, tickets afsluiten en dan zeggen "ge kunt ze toch zelf terug opendoen?"meon schreef:Ge kunt gesloten tickets terug openen eh, in dat support-panel gewoon terug reply'en en "leave ticket open" aanvinken.

Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Als dat zo is, dan is dat zo, maar 't minste wat ze kunnen doen is toch gewoon reageren op m'n mail en me dit laten weten.ketter schreef:Is idd een vreemd verhaal Peter3.
Ik zal maandag nog maar eens bellen zeker, zucht.
Oef, zonet iemand van Dommel aan de lijn gekregen.Peter3 schreef:ketter schreef:Is idd een vreemd verhaal Peter3.
Ik zal maandag nog maar eens bellen zeker, zucht.
Hij zei dat het idd niet normaal was dat ik geen reply kreeg.
Hij ging het doorgeven en ervoor zorgen dat het zo spoedig mogelijk in orde kwam.
I hope so.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Ik vind dat handiger dan een nieuw opstellen en verwijzen naar een ander ticketnummer. Heb het al een paar keer gedaan, toen ik het niet eens was met hun oplossingselder schreef:Dat moeten wij eens proberen bij ons op t werk, tickets afsluiten en dan zeggen "ge kunt ze toch zelf terug opendoen?"meon schreef:Ge kunt gesloten tickets terug openen eh, in dat support-panel gewoon terug reply'en en "leave ticket open" aanvinken.

- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 772 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Ahha! maar toen had je wel al een oplossing gekregen, ipv zomaar pats toe gesmeten gelijk bij de topicstartermeon schreef:Ik vind dat handiger dan een nieuw opstellen en verwijzen naar een ander ticketnummer. Heb het al een paar keer gedaan, toen ik het niet eens was met hun oplossingselder schreef:Dat moeten wij eens proberen bij ons op t werk, tickets afsluiten en dan zeggen "ge kunt ze toch zelf terug opendoen?"meon schreef:Ge kunt gesloten tickets terug openen eh, in dat support-panel gewoon terug reply'en en "leave ticket open" aanvinken.

Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz