blaster worm of toch niet?

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member

Hey iedereen

Ik zat laatst met een rare boodschap. Ik kreeg een popup met eenNTAUTHORITY/SYSTEM error en een 1 minuut durende timer waarna de computer afsluit. Het probleem is dat er bijna onmogelijk iets kan zijn.
Mijn computer is ten eerste al preventief dichtgetimmerd. ZoneAlarm, AVG en AdAware draaien elke dag een check. Na deze eerste popup heb ik meteen de fix van ymantec gebruikt met als resultaat: niets gevonden. Ik heb alsnog McAffee's stinger tool gedraaid welke ook blaster zou moeten detecteren. Ook hier was het resultaat 0.

Iemand een idee hoe ik kan uitmaken hoe het nu ECHT zit? :(. Die reboots zijn welliswaar sporadisch maar het blijft irritant.
Blue-Sky
Erelid
Erelid

SantaSCSI schreef:Ik zat laatst met een rare boodschap. Ik kreeg een popup met eenNTAUTHORITY/SYSTEM error en een 1 minuut durende timer waarna de computer afsluit.
Misschien vind je iets bij Symantec ? (Zie lijst van april 2007)
Als gebruiker van Norton, heb ik die meldingen niet. (Windows XP - SP2 en Explorer 7)

<center>Afbeelding
Klik Symantec Schild !</center>
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”