Beetje info over dommel ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member

Hoi allemaal,

Ik heb een paar vragen over dommel. :-)

1) Ik lees dat er bij dommel regelmatig storingen zijn. Is dit waar ?

2) Als ik nu niet tevreden ben over dommel, kan ik dan zonder problemen terug overstappen naar Belgacom ?

3) Wat kan er eventueel missgaan? Ik gebruik nu Belgacom Adsl Go.

4)Ik woon in Sint-Jozef Rijkevorsel. (03) Kan iemand mij zeggen hoever ik van de centrale lig ?

Grtz Tom :-D
Laatst gewijzigd door Tommyboy3 21 apr 2007, 19:49, in totaal 1 gewijzigd.
Robinvv
Pro Member
Pro Member

1) Ik zit er al langer dan 1 jaar en 3 maanden bij, en ik heb geen last van storingen. en ben absoluut een TEVREDEN klant!

2) Neen, aangezien je met een jaarcontract zit, kan je enkel daarna opzeggen één maand op voorhand.

3) Eigenlijk niets, aangezien Dommel het Belgacom netwerk gebruikt, Turboline zeer stabiel dus. Enkel het verkeer gaat via de Dommel routers/servers.

4) Adres en telefoonnummer + afstand vragen aan [email protected]
Telenet & Belgacom : PROFITEURS!
Dommel 120 GB!! :D
Vergelijk zelf: Excel blad en Site
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Om te weten hoever u vd centrale zit bel je best naar belgacom op 0800 22312 .... en dit doet u best nu je nog bij belgacom zit.
Over dommel is hier vanalles te lezen van problemen, de keuze blijft aan jou natuurlijk ... ik zit bij belgacom al een 5-tal jaar en heb nog nooit meer dan een uurtje eruit gelegen in al die jaren.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Tommyboy3 schreef:4)Ik woon in Sint-Jozef Rijkevorsel. (03) Kan iemand mij zeggen hoever ik van de centrale lig ?

Grtz Tom :-D
Aangezien Belgacom Skynet en Dommel op hetzelfde netwerk zitten en ook via dezelfde centrale ADSL afleveren zou de snelheid die je nu haalt of kan halen dezelfde zijn bij Dommel.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
t-town
Premium Member
Premium Member
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 22 keer

ik woon in Beerse Den Hout en ik heb een zeer constante goede snelheid ik zit op 2 km van de centrale dus ik denk dat jij ook op dezelfde centrale zal zitten
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Ik woon ook in Sint-Jozef.(die dreef waar ooit eiken hebben gestaan :P )
Daar is de afstand tot de centrale 2200m.
Maar waar nu die centrale staat???
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member

Oké bedankt allemaal :-)
Maar nu mss antwoord op vraag 1 ? :-)
klooooon
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

ik heb zelf nog maar een kleine 3 maanden dommel en bij mij is het zeer stabiel van uitval ik geen last
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Ik ben sinds januari bij Dommel, overgestapt van BGC ADSL Plus, en ik kan de "uitvallen" op 1 hand tellen, en twee waren dan nog de schuld van BGC.
Als ge echt een ADSL PLUS abo wilt hebben moet ge bij Dommel gaan.
Een aanrader!

4) wat kan er misgaan?
Wel, je zal veel minder moeten betalen, voor veeeeeeeeeel meer dat je krijgt
Ah ja, toch bepaalde modem/routers hebben problemen met de 36u disconnect en moet je ff zelf herstarten (ni echt veel moeite :p).
Vooral Belkins lijken het voor te hebben (heb er een trouwens), maar het komt steeds minder voor, mischien zijn ze bij Belkin aan hun firmware aant werken :D .
bf62
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

1) Ik lees dat er bij dommel VEEL storingen zijn. Is dit waar ?

Heb 8 maand dommel, nog geen enkele uitval gehad. Voor de rest enorm tevreden, ze weten zeer goed wat de klanten willen en ze hebben geen domme dikbetaalde managers die wereldvreemd zijn.
proz
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 49 keer

Regelmatig disconnects hier, helpdesk reageert ook vrij traag op tickets.

Voor de rest is Dommel momenteel beste prijs/kwlaiteit provider in België
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member

Draco888 schreef:Ik ben sinds januari bij Dommel, overgestapt van BGC ADSL Plus, en ik kan de "uitvallen" op 1 hand tellen, en twee waren dan nog de schuld van BGC.
Als ge echt een ADSL PLUS abo wilt hebben moet ge bij Dommel gaan.
Een aanrader!

4) wat kan er misgaan?
Wel, je zal veel minder moeten betalen, voor veeeeeeeeeel meer dat je krijgt
Ah ja, toch bepaalde modem/routers hebben problemen met de 36u disconnect en moet je ff zelf herstarten (ni echt veel moeite :p).
Vooral Belkins lijken het voor te hebben (heb er een trouwens), maar het komt steeds minder voor, mischien zijn ze bij Belkin aan hun firmware aant werken :D .
Inverband met die modem: Ik heb hier een Thomson Speedtouch modem. Kan hij dit makkelijk aan ?
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
Bedankt: 648 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

proz schreef:Regelmatig disconnects hier, helpdesk reageert ook vrij traag op tickets.

Voor de rest is Dommel momenteel beste prijs/kwlaiteit provider in België
Hier geen disconnects (1 jaar Dommel) op uitzondering van de 2 keer dat BC een plugje uittrok.

Helpdesk reageerde op 3 uur tijd op een mailprobleem. Ondertussen was het probleem ook opgelost.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Tommyboy3 schreef: Inverband met die modem: Ik heb hier een Thomson Speedtouch modem. Kan hij dit makkelijk aan ?
Ik denk het wel hoor, het probleem doet zich voornamelijk voor bij Modem/routers, en dan nog vooral van enkele merken (vooral Belkin, van Linksys modem/routers heb nog ni veel klachten gehoord).

@proz: ze hebben het de laatste maanden druk gehad met al die goede dingen die ze ons geven zoals Happy hours, een betere teller die atm overhead niet meerekent, boostpack en nu zijn ze met weer nieuwe zaken bezig om ons nog meer te geven.
Ze hebben trouwens ook al gezegd dat ze achterstand hebben met de tickets die per mail worden aangemaakt, en dat ge dus beter gewoon even telefoneert met hun als er een probleem is
klooooon
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

Draco888 schreef:
Tommyboy3 schreef: Inverband met die modem: Ik heb hier een Thomson Speedtouch modem. Kan hij dit makkelijk aan ?
Ik denk het wel hoor, het probleem doet zich voornamelijk voor bij Modem/routers, en dan nog vooral van enkele merken (vooral Belkin, van Linksys modem/routers heb nog ni veel klachten gehoord).
ik heb een Linksys modem/router die het zeer goed doet
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Wat ik zeg, mijn volgende WiFi router zal zeker een linksys worden, ze hebben goede extra functies (lijnwaarden), hun webpannel ziet er Ok uit, en ik hoor er het minste klachten over.
Over D-link en US Robotics hoor ik iets meer klachten.
S|N
Plus Member
Plus Member

Ik woon ook in Sint Jozef (we zijn blijkbaar goed vertegenwoordigd :S)
En ikzelf heb toch al een paar kleine storingen ondervonden (reconnects en fluctuerende snelheden). De centrale zou zich op grondgebied malle moeten bevinden.

Als Dommel je niet bevalt zal je niet direct naar je vorige ISP terug kunnen (1jaar contract eh)

Je modem is geen probleem.
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member

S|N schreef:Ik woon ook in Sint Jozef (we zijn blijkbaar goed vertegenwoordigd :S)
En ikzelf heb toch al een paar kleine storingen ondervonden (reconnects en fluctuerende snelheden). De centrale zou zich op grondgebied malle moeten bevinden.

Als Dommel je niet bevalt zal je niet direct naar je vorige ISP terug kunnen (1jaar contract eh)

Je modem is geen probleem.
En hoelang lag je er dan ongeveer uit ?
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”