Netwerk probleem
- Kemblin
- Pro Member
- Bedankt: 2 keer
ons vader heeft hier nog een oude laptop op de kop kunnen tikken (dell D520). Nu ben ik deze naar gewoonte aan het instellen. Echter het oude netwerk van de vorige eigenaar staat nog ingesteld. Na wat googlen heb ik gevonden dat het niet echt te doen is om 2 netwerken in windows in te stellen dus wil ik dit oude netwerk verwijderen. Hoe doe ik dit het best?
- Kemblin
- Pro Member
- Bedankt: 2 keer
owkey kheb het verknoeit
tzal een volledige herinstall worden denkik. Ik had de workgroup veranderd maar nu kan ik me helemaal niet meer aanmelden, (melding dat het pw onjuist is). Tenzij iemand nog snel met een oplossing komt begin ik er maar direct aan.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Er bestaan bootable media om het local admin passwoord te resettten. Kijk bv eens naar Trinity Rescue Kit, een linux live cd die boot en waarmee je eenvoudig het local admin pwd kan wijzigen.
Netwerken, zeker tussen verschillende OS'en kan een knoeiboel zijn..daarom dat ik me dit heb aangeschaft: http://www.networkmagic.com/
Kunt trouwens eerst een maand proefdraaien, zeer handing en makkelijk om een netwerk in te stellen en te veranderen.
Kunt trouwens eerst een maand proefdraaien, zeer handing en makkelijk om een netwerk in te stellen en te veranderen.
- Braindamage
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
euhm, waarom moeilijk doen? Je kan toch gewoon het IP adres aanpassen aan je eigen netwerk en ook de gateway en dns e.d., toch geen probleem ...