mailprobleem bij veranderen connectie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb een nieuwe mailbox aangemaakt bij een andere gebruiker(van skynet), mails ontvangen is geen probleem,maar versturen blijkbaar wel of is dit een tijdelijk probleem?

krijg melding "kan geen verbinding maken met de server",ontvangen van die server is dan weer geen probleem :s

hoe los ik dit best op?
kan ik gewoon een andere smtp server gebruiken?

anders via gmail (ander adres weergeven in "van" adres).
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

laurens7 schreef:kan ik gewoon een andere smtp server gebruiken?
als ge nu de smtp server van skynet probeert te gebruiken dan moet ge denk ik een andere gebruiken (zoals die van dommel) en daar dan "van" aanpassen.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

laurens7 schreef:Ik heb een nieuwe mailbox aangemaakt bij een andere gebruiker(van skynet), mails ontvangen is geen probleem,maar versturen blijkbaar wel of is dit een tijdelijk probleem?

krijg melding "kan geen verbinding maken met de server",ontvangen van die server is dan weer geen probleem :s

hoe los ik dit best op?
wat gebruik je voor smtp?
inkomende mail : pop.skynet.be
uitgaande mail : relay.skynet.be

PS: vd nieuwe mailbox ook de nieuwe inlognaam en nieuw paswoord gebruiken in je mailprogramma
Laatst gewijzigd door Patje 17 apr 2007, 19:35, in totaal 1 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

Patje schreef:
laurens7 schreef:Ik heb een nieuwe mailbox aangemaakt bij een andere gebruiker(van skynet), mails ontvangen is geen probleem,maar versturen blijkbaar wel of is dit een tijdelijk probleem?

hoe los ik dit best op?
wat gebruik je voor smtp?
inkomende mail : pop.skynet.be
uitgaande mail : relay.skynet.be
idd
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

kUmbro schreef:
laurens7 schreef:kan ik gewoon een andere smtp server gebruiken?
als ge nu de smtp server van skynet probeert te gebruiken dan moet ge denk ik een andere gebruiken (zoals die van dommel) en daar dan "van" aanpassen.
idd gewoon ipv relay.skynet.be naar relay.dommel.be :-D

En alles werkt!! thanks :)

Ik dacht echt dat dat nooit ging werken(omdat de username die ge bij het schermpje met de smtp invult van een andere mailbox is)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”