Ik ben zelf ook al 3 maal gewisseld van provider maar is er iemand die kan vertellen welke wel goed is? Welke ISP wel goede service levert? Welke ISP wel mooie snelheid oplevert voor een fatsoenlijke prijs?

Een adres: Dommel . . wel, EDPnet is ook niet slecht naart schijnt.Papagali schreef:Na al dit gebash te hebben gelezen over Telenet, al dan niet terecht - ik vel geen oordeel, noch vorm ik een mening op dit moment, ben ik toch een tikje nieuwsgierig naar wat dan wel een goede ISP is in België.
Ik ben zelf ook al 3 maal gewisseld van provider maar is er iemand die kan vertellen welke wel goed is? Welke ISP wel goede service levert? Welke ISP wel mooie snelheid oplevert voor een fatsoenlijke prijs?
Sommige ISPs zelfs 45 dagen ! !lsmisch schreef:Telenet heeft 30 dagen nodig om je opzegbrief te lezen....![]()
Enfin ik zit sedert begind deze maand op Scarlet/adsl.
24 € en een sjiek, voor 30gig, voor de eerste 6 maanden.
Terwijl Telenet mijnen brief zit te lezen, kan ik de rest van mijn 10Gb opsouperen.
LOL, een vriend van mij had net hetzelfde probleem, die kreeg altijd mails die voor iemand anders bedoeld waren. Hij heeft dit verschillende keren bij de helpdesk aangekaart maar Telenet heeft er nooit iets aan gedaan, uiteindelijk heeft hij met die persoon afgesproken om een ander e-mail adres te nemen.lsmisch schreef: Enfin Telenet trekt op niks want ik kreeg daarnet weer een prive mail die niet voor mij bedoeld was, met behoorlijk wat persoonlijke info in.
Blijkbaar is de mailserver niet in staat om de mailaliassen uit elkaar te houden, ik bedoel het adres klopt, maar het is duidelijk niet voor mij bedoeld.Ik heb dat adres aan het begin van mijn telenet periode gekozen, maar blijkbaar is er nog iemand die dezelfde initialen heeft.
Ik heb van die man al:
-Een berekening van overuren of andere prestatie's
-Een melding van Telenet dat hij overgegaan is naar Expressnet, Telenet stuurt dus zelf aan het verkeerde adres.
-En vandaag ontving ik een reactie op een reactie die de betrokkene deed op speurdersnet.nl
Telenet gebruikers let op als je iets via mail verstuurd, het is niet zeker dat het in de juiste mailbox terecht komt!!!!!!
Duo bestaat gewoon niet meer ... Expressnet is net hetzelfde, alleen goedkoper ... ( best overschakelen dus )ZMD schreef:Is expressnet niet evengoed, maar goedkoper?Miriam schreef: Ik betaal € 45,00 per maand voor een duo aansluiting.
Het product Duo wordt niet meer verkocht maar de klanten die het nog hebben zullen het blijven hebben totdat men zelf overschakeld naar exp net formule. Telenet kan dit niet zelf doen, de klant moet de stap zelf zetten.ditCh schreef:Duo bestaat gewoon niet meer ... Expressnet is net hetzelfde, alleen goedkoper ... ( best overschakelen dus )ZMD schreef:Is expressnet niet evengoed, maar goedkoper?Miriam schreef: Ik betaal € 45,00 per maand voor een duo aansluiting.
TN wil dit niet doen omdat ze er nu 3 euro/maand extra aan verdienen.Zambo schreef:Het product Duo wordt niet meer verkocht maar de klanten die het nog hebben zullen het blijven hebben totdat men zelf overschakeld naar exp net formule. Telenet kan dit niet zelf doen, de klant moet de stap zelf zetten.
Tja maar zelf kosten gaan maken om minder te verdienen? Dat gaan we toch niet doen zeker, wat gaan onze aandeelhouders daar van zeggenr2504 schreef:TN wil dit niet doen omdat ze er nu 3 euro/maand extra aan verdienen.
Hoeveel klanten zijn hiervan nog niet op de hoogte... da's een leuk bedrag in totaal hoor. Net zoals ze constant foldertjes in je bus proppen kan men de klanten hier ook correct informeren (en zelfs overschakelen).
Dat is niet jouw fout of de fout van Telenet, maar de fout van die persoon zelf. Sommige mensen zijn echt zo dom!!!lsmisch schreef:Enfin Telenet trekt op niks want ik kreeg daarnet weer een prive mail die niet voor mij bedoeld was, met behoorlijk wat persoonlijke info in.
Blijkbaar is de mailserver niet in staat om de mailaliassen uit elkaar te houden, ik bedoel het adres klopt, maar het is duidelijk niet voor mij bedoeld.Ik heb dat adres aan het begin van mijn telenet periode gekozen, maar blijkbaar is er nog iemand die dezelfde initialen heeft.
Ik heb van die man al:
-Een melding van Telenet dat hij overgegaan is naar Expressnet, Telenet stuurt dus zelf aan het verkeerde adres.
-En vandaag ontving ik een reactie op een reactie die de betrokkene deed op speurdersnet.nl
Telenet gebruikers let op als je iets via mail verstuurd, het is niet zeker dat het in de juiste mailbox terecht komt!!!!!!
De verklaring van ExpressNet kan je vinden op http://www.telenet.be/nl/thuis/internet ... expressnetMiriam schreef:stomme vraag misschien , maar wat is expressne .? en welk verschil is er dan ? En wat moet ik ervoor doen ?
Niet akkoord.localhost schreef:Dat is niet jouw fout of de fout van Telenet, maar de fout van die persoon zelf. Sommige mensen zijn echt zo dom!!!lsmisch schreef:Enfin Telenet trekt op niks want ik kreeg daarnet weer een prive mail die niet voor mij bedoeld was, met behoorlijk wat persoonlijke info in.
Ik heb van die man al:
Zie ook http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?p=78482#78482
De grote vraag waar ik toch mee blijf zitten is:r2504 schreef:De verklaring van ExpressNet kan je vinden op http://www.telenet.be/nl/thuis/internet ... expressnetMiriam schreef:stomme vraag misschien , maar wat is expressne .? en welk verschil is er dan ? En wat moet ik ervoor doen ?
Kortweg, het is de nieuwe naam van wat vroeger de formules Mono, Duo en Quatro waren (deze worden niet meer verkocht), echter de huidige ExpressNet heeft standaard twee IP-adressen (vermoedelijk de reden waarom je koos voor de Duo). Tevens heeft ExpressNet 10 Mbit/s, terwijl een duo een beperking heeft van 6 Mbit/s.
Wat moet je doen... gewoon naar hun 0800 nummer bellen en vragen om je abonnement over te zetten naar een ExpressNet (is gratis en zal je 3 euro/maand besparen). Als je tevens telefonie hebt bij TN kijk je ook best eens naar de packs... dan betaal je slechts 50 euro voor zowel je internet als telefonie !
Voor zover ik mij kan herinneren niet... anders moet je maar eens zoeken op de PUB website (www.tik.be) waar deze vraag reeds eerder aan bod is gekomen.Draco888 schreef:De grote vraag waar ik toch mee blijf zitten is:
Zit ge dan niet weer voor x maanden vast aan dat contract en telenet?!?!