Een telefoonlijn die uitvalt, webpagina's die gewoon niet laden,...
Meermaals contact opgenomen met de scarlet helpdesk, altijd een andere uitleg. Een keer was het de afstand tot de centrale, een andere keer lag het aan het merk van ons telefoontoestel. Begrijpen wie begrijpen kan!

Scarlet heeft dan een downgrade uitgevoerd waardoor we zouden terugvallen op 1mb/s. Na aanpassing van enkele waarden in de router zou alles werken... niet dus.
Nog steeds valt de telefoon uit, soms zelfs na 1 minuut. Meer als 1 pc die tegelijkertijd verbonden is met internet is geen optie, zelfs wanneer er maar 1 pc gebruik maakt van de internetverbinding is deze zelden beschikbaar en ZEER traag.
De Scarlet One box is geïnstalleerd zoals het moet, en is verbonden met een d-link wireless router.
Ik ben ten einde raad daar ik het internet ook beroepsmatig nodig heb.
Welke stappen kan ik nog ondernemen om een verbetering van mijn situatie te bekomen?
Alvast bedankt!