Belgacom Skynet is op het vlak van de internationale domeinnamen de onbetwiste marktleider in België
http://www.webhosting.info/webhosts/tophosts/Country/BE
Belgacom Skynet is de grootste "hoster"
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 34 keer
Das een serieuze voorsprong .... 25% tegen 4% voor de tweede. Ik neem aan dat dit 'historisch' gegroeid is. Ik vermoed dat iemand niet zomaar verhuist, tenzij de service echt ondermaats is.hollebollegijs schreef:Belgacom Skynet is op het vlak van de internationale domeinnamen de onbetwiste marktleider in België
http://www.webhosting.info/webhosts/tophosts/Country/BE
-
- Elite Poster
het verschil is te verwaarlozen tussen de eerste 3.meon schreef:Wel niet die met de meeste uptime
Bron: Datanews, cegeka staat sinds januari op nr. 1
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Als je weet dat de datacenters van Belgacom in Machelen, Mechelen & Evere zo goed als bomvol zitten en dat de meeste van de apparatuur daar niet eens met web sites te maken heeft, dan verschiet ik hier eigenlijk helemaal niet van. Wel één kleine bedenking:
Wil dan eigenlijk deze cijfers opnieuw zien, want volgens mij zijn veel van die bedrijfjes gewoon registrar aan het spelen.Currently we have not begun to check whether a domain name is actually a hosted. We will soon be differentiating between Domains that are only Registered, Domains that are Parked/Forwarded, and Domains that actually host a unique website. This will reflect accurately the count of hosted clients and exclude the parked/forwarded clients.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Het is eigenlijk wel logisch dat belgacom de grootste is, vele bedrijven hebben adsl of een of ander internet product bij belgacom en dan is het makkelijker voor hen om ook een domeinnaam te nemen bij belgacom.
Ik vind gewoon dat ze schandalig duur zijn, maar dat is mijn mening
Ik vind gewoon dat ze schandalig duur zijn, maar dat is mijn mening
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Informatie over Belgacom, en plots zijn daar diegenen die weer komen zagen... Newsflash: het is al eens eerder gezegd, en nog eens, en dan nog eens, en nogmaals en toen nog een keer, en dan wel nogmaals, en ... Get it?
Voorts trekt die site op niets. Enkele grote spelers in de markt zouden hooguit 70 domeinnamen in hun bezit hebben, waar ik weet dat ze er veel meer hebben. Duo, de whois functie trekt op niets. .EU domeinen worden niet herkend en elke .be whois komt uit bij een persoon in Oudenaarde (ja elk domein :p). Tot slot heeft Belgacom skynet een gratis .net domeinnaam gegeven aan diverse klanten, geen wonder dat ze eerst staan...
Concreet: Skynet zal wel een van de grootste hosters zijn in België, maar zeker en vast niet diegene met het grootst aantal klanten voor hosting. Het is wel handig op marketinggebied om dergelijke onvolledige studies aan te wenden voor promotie.
Voorts trekt die site op niets. Enkele grote spelers in de markt zouden hooguit 70 domeinnamen in hun bezit hebben, waar ik weet dat ze er veel meer hebben. Duo, de whois functie trekt op niets. .EU domeinen worden niet herkend en elke .be whois komt uit bij een persoon in Oudenaarde (ja elk domein :p). Tot slot heeft Belgacom skynet een gratis .net domeinnaam gegeven aan diverse klanten, geen wonder dat ze eerst staan...
Concreet: Skynet zal wel een van de grootste hosters zijn in België, maar zeker en vast niet diegene met het grootst aantal klanten voor hosting. Het is wel handig op marketinggebied om dergelijke onvolledige studies aan te wenden voor promotie.