Paar vragen over Dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member

Hoi Allemaal, ;)

Ik ben al een tijdje op zoek naar goedkoper internet dan ADSL GO, en dat heb ik bij dommel zeker gevonden.
Dus ik ga ook zeker overstappen naar jullie internet service.

Maar toch heb ik nog een paar vragen:

Vraag 1 : Ik krijg mijn rekeningen van Belgacom (internet + telefoon rekening ) aan via mycertypost (Kweet niet juist hoedat het noemt) . Als we overschakellen naar dommel, blijft mijn telefoonrekening van Belgacom ook op Mycertypost aankomen ?

Vraag 2 : Opgelost

Vriendelijke Groeten Tom. :-)
Laatst gewijzigd door Tommyboy3 02 apr 2007, 09:14, in totaal 2 gewijzigd.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 34 keer

Vraag 1 : geen idee
Vraag 2 : [email protected] ben je kwijt .... je krijgt [email protected]
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Ik weet niet of het altijd zo is (ik krijg meer en meer het idee van niet) maar nadat ik twee jaar geleden overstapte van belgacom naar telenet (ondertussen naar dommel) krijg ik nu nog altijd mails die gestuurd worden naar mijn @skynet adres (hoewel het ondertussen meestal spam mails zijn)
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Nog een tip Tommyboy: neem een google (of Yahoo,hotmail,...) account, dan moet je nooit meer sukkelen alos je weer eens van provider moet overstappen. Ik heb dit ook bij mijn overstap naar Dommel gedaan, omdat ik ondervond dat het nogal beu was om steeds iedereen op je adres lijst te moeten verwittigen dat je een ander email adres hebt.

Voor je eerste vraag; stuur eens een email naar BGC helpdesk, of bel hen eens, dan heb je meteen uitsluitsel.
RaPMaN
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

Vraag 1 : Ja die telefoonrekening blijft via mycertipost toekomen.

Je moet wel het adres aanpassen waarnaar een verwittigingsmail wordt gestuurd, want standaard is dit je skynet email maar als je bij dommel bent kan je die natuurlijk niet meer checken.
Dat wijzigen kan via e-services website.

Dus na overstap wijzigen naar uw dommel emailadres en dan komt die telefonrekening bij je dommel adres toe.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”