Terwijl dit alles al optimaal geregeld is.
Is het waar dat deze diensten soms werken met een technische schakeling die je telefoon nummer traceert en eventueel je gesprekken opslaat?
Wie weet daar iets meer over.
Persoonlijk ervaar ik dat als spam

Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Verwijderen kan nietRobbe schreef:Ge zult waarschijnlijk op zo een lijst staan die ze telkes weer doorgeven.
Vraag dat ze u verwijderen, moest dat het geval zijn.
Persoonlijk heb ik daar geen last van.
Hoor er nooit ééntje, prolly ook omdat'k vooral mijn GSM gebruik.
Zo heb ik ooit eens een vraag beantwoordt over frisdranken, jongens je houdt het niet voor mogelijk hoeveel frisdrank merken er zijn !!?? Een halfuur later hing ik nog aan de telefoon..Blue-Sky schreef:Goeie tip van ditCh, Welkom op de Robinson-site
Al een paar maal had ik een dame aan de lijn, bij gebruik van echte uitvraag techniek, ... tot ik antwoordde wat is het probleem, zeg eindelijk wat je wilt.
Daarop was het gesprek snel beëindigd.
Zijn het studenten die een job willen om iets bij te verdienen en eventueel getrimd worden om mensen lastig te vallen?
Aan te raden voor providers deze tactiek beter te laten)
Een identiek geval ook al meegemaakt het begint dan als volgt,... mogen we even enige minuten voor een enquête, ben ik dan éénmaal op ingegaan.Ofloo schreef:Een halfuur later hing ik nog aan de telefoon..
@ditCh,ditCh schreef:Misschien een kleine correctie want men gooit hier naar modder naar de callcenters.
Ik herinner me die keer dat ik de juffrouw die me wilde overtuigen af te stappen van euphonynet zelf heb laten inzien om voor bij haar thuis te kiezen voor Versatel Always ADSLr2504 schreef:Nu ja, je kan het ook plezierig maken... laat ze de vragen steeds opnieuw lezen, tracht het gesprek op iets compleets anders te richten, vraag wat de persoon er zelf over denkt, ... er bestaan zelfs scripts om maximum amusent (en frustratie in het callcenter) te bekomen
Waarom niet? Je nummer is gekend bij Belgacom. Het komt gewoon niet meer te staan in de gouden gids en de inlichtingen etc...Chewie schreef:Gaat dat wel als je ADSL hebt?hollebollegijs schreef:laat je nr. geheim maken, is gratis, en je wordt niet meer gestoord.