De reactie van de server was een fout. Account: 'Telenet Mail', Server: 'pop.telenet.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC90
Ik heb Telenet Internet en krijg regelmatig bovenstaande foutmelding, na meermaals heropstarten van Outlook Express gaat het dan wel.
Hoe komt dit, wat gaat er fout en wat eraan te doen?
Foutmelding Outlook Express komt zeer vaak voor via Telenet?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
dit maakt niets uit ... pop.telenet.be is een alias voor in.telenet.beljd schreef:in.telenet.be
uit.telenet.be
veel better
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Mogelijk. Komt ook nogal eens voor in de combinatie AVG+Zonealarm.
Als je AVG dan in de permissionlist van Zonealarm stopt (soms moet je hem wissen, en daarna ogenschijnlijk ongewijzigd terugzetten), is het probleem dan ook meestal opgelost.
Probleem ook al met andere virusscanners gezien (Mcafee, Norton) samen met Zonealarm.
Als je AVG dan in de permissionlist van Zonealarm stopt (soms moet je hem wissen, en daarna ogenschijnlijk ongewijzigd terugzetten), is het probleem dan ook meestal opgelost.
Probleem ook al met andere virusscanners gezien (Mcafee, Norton) samen met Zonealarm.