Foutmelding Outlook Express komt zeer vaak voor via Telenet?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
eco racer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:58

De reactie van de server was een fout. Account: 'Telenet Mail', Server: 'pop.telenet.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC90

Ik heb Telenet Internet en krijg regelmatig bovenstaande foutmelding, na meermaals heropstarten van Outlook Express gaat het dan wel.

Hoe komt dit, wat gaat er fout en wat eraan te doen?
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1934
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

in.telenet.be

uit.telenet.be

veel better :)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

ljd schreef:in.telenet.be

uit.telenet.be

veel better :)
dit maakt niets uit ... pop.telenet.be is een alias voor in.telenet.be
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

eco racer schreef:Reactie van server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!'
Lijkt me toch vrij duidelijk wat het probleem veroorzaakt.
Schakel AVG maar eens uit.
Afbeelding
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Mogelijk. Komt ook nogal eens voor in de combinatie AVG+Zonealarm.
Als je AVG dan in de permissionlist van Zonealarm stopt (soms moet je hem wissen, en daarna ogenschijnlijk ongewijzigd terugzetten), is het probleem dan ook meestal opgelost.

Probleem ook al met andere virusscanners gezien (Mcafee, Norton) samen met Zonealarm.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”