mijn systeemgeluiden werken niet meer en in de plaats hoor ik dat kleine luidsprekertje in de pc zelf ipv. langs de luidsprekers
heb al van alles geprobeerd maar het enige dat werkt is een nieuwe gebruiker aanmaken
normaal is er op deze pc slechts één gebruiker en start de pc volledig op zonder te stoppen bij het "welkom"-scherm
wanneer ik zo opstart heb ik geen opstart-geluid en geen systeemgeluiden
als ik een tweede gebruiker instel stopt het opstarten bij het welkom-scherm en moet je op dat moment een keuze maken welke gebruiker dient aangemeld te worden
wanneer ik op die manier opstart werken alle systeemgeluiden normaal
dan eens de autologon van Tweak UI ingesteld zodat de pc helemaal opstart zonder dat je hoeft de gebruiker te kiezen en dan werken de systeemgeluiden opnieuw niet meer
van het moment dat ik die tweede gebruiker verwijder is het volledig gedaan met de systeemgeluiden
mij lijkt het dat er iets niet wordt geladen tijdens het opstarten maar wat ???
systeemgeluiden XP
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Heb je bij je eerste gebruiker fout in je configuratiescherm > systeem ?
En heb je al is gekeken naar configuratiescherm > geluiden en audio toestellen ?
Als je niets speciaals geïnstalleerd hebt tussen toen het nog goed werkte en nu, kan je ook altijd is naar systeem herstel kijken.
Heb je trouwens in TweakUI geen instelling die met je geluid te maken heeft ?
En heb je al is gekeken naar configuratiescherm > geluiden en audio toestellen ?
Als je niets speciaals geïnstalleerd hebt tussen toen het nog goed werkte en nu, kan je ook altijd is naar systeem herstel kijken.
Heb je trouwens in TweakUI geen instelling die met je geluid te maken heeft ?
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 11 keer
vervolgens hardware > apparaatbeheer bedoel je dan ??Robbe schreef:Heb je bij je eerste gebruiker fout in je configuratiescherm > systeem ?
daar heb ik nergens fouten
en als ik naar geluiden en audio toestellen ga op het moment dat het probleem er is zie ik dat het juiste geluidsschema is geactiveerd en wanneer ik bij programmagebeurtenissen iets selecteer en dan op dat driehoekje klik wordt het systeemgeluid perfect weergegeven
maar die systeemgeluiden komen er niet wanneer ze automatisch zouden moeten komen...
systeemherstel heb ik geprobeerd maar het werkt niet , krijg een boodschap dat de computer niet is hersteld naar het gekozen herstelpunt
ja in Tweak UI is er een instelling betreffende het geluid
heb dit eens gedeactiveert,pc opnieuw opgestart,opnieuw geactiveert en de pc terug opgestart maar het lukt niet ermee
ook de diverse trukjes die ik via Google had gevonden geprobeerd maar ook zonder succes
dit waren voornamelijk registeraanpassingen maar dan had ik wel het probleem dat het voor een engelstalige XP was bedoeld