GPS MIO C710 BIJWERKEN KAARTEN

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
DEWAELE
Member
Member
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik tracht al een tijdje de kaarten bij te werken. Contact maken via MioMAP V3 Updater met leverancierssite geen enkel probleem. De kaarten beginnen te downloaden. Na ca 26 % komt er een foutmelding en valt de verbinding weg. Het geheel proces herstarten helpt niet, bij een volgende poging stopt het na 24%, 27 %, ...% . Bijwerken lukt niet. Supportdienst van MIO : "wij kennen het probleem, volgende week komt er een upgrade, probleem zal dan weggewerkt zijn....." Helaas was deze melding enkele weken geleden en is er aan de toestand niets veranderd.
Bestaat er geen andere mogelijkheid bij het downloaden van de kaarten zodat de reeds gedownloade gedeelte niet steeds verloren gaat .... .
Kaarten zijn wel rechtstreeks te verkrijgen op de MIO-site via een downloadmanager, doch hoe krijg ik die dan op de FLASHkaart van mijn miotoestel ?

Misschien vond een bolleboos al zelf een oplossing ?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Aangezien Mio intern iGO gebruikt kan je eens proberen om de updater van iGO te gebruiken? http://www.i-go.com/en/update/index.php
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Als een verbinding met het gps toestel maakt met de usb kabel, dan kan je via de verkenner normaal toch aan de flashkaart die in het toestel steekt en zo de kaarten erop zwieren. Als het geheugenkaartje is dat je uit het toestel kan halen, dan helpen kaartlezers voor de pc
DEWAELE
Member
Member
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Problemen liggen bij server van mio-tech.be. Deze kan gewoon de aanvragen voor een update niet aan waardoor een download telkens onderbroklen wordt wanneer het om een relatief groot bestand gaat.
Spijtig, want het toestel zelf werkt wel naar behoren.
Hoog tijd dat het bedrijf hier iets aan doet.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”