Binnenkort vertrek ik voor 6 maanden naar het buitenland. In tussentijd heb ik natuurlijk niet veel zin om nog mijn ADSL te betalen. Is er een mogelijkheid om mijn skynet.be adres nog te behouden? (want dat is door iedereen gekend...). Kan dit overgezet worden naar een gewone lijn (dus dat ik moet inbellen).
Na mijn terugkomst zou ik van provider willen veranderen. Kan dat dan nog steeds met behoud van skynet adres?
Behoud skynet.be adres
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Ik denk niet dat Skynet nog inbelverbindingen aanbied dus nee ( Belgacom.net was hun inbelproduct ).Fret schreef:Binnenkort vertrek ik voor 6 maanden naar het buitenland. In tussentijd heb ik natuurlijk niet veel zin om nog mijn ADSL te betalen. Is er een mogelijkheid om mijn skynet.be adres nog te behouden? (want dat is door iedereen gekend...). Kan dit overgezet worden naar een gewone lijn (dus dat ik moet inbellen).
Na mijn terugkomst zou ik van provider willen veranderen. Kan dat dan nog steeds met behoud van skynet adres?
En als je van provider verandert ben je het skynet adres zowiezo kwijt.
Dat is niet zeker.ditCh schreef:Ik denk niet dat Skynet nog inbelverbindingen aanbied dus nee ( Belgacom.net was hun inbelproduct ).Fret schreef:Binnenkort vertrek ik voor 6 maanden naar het buitenland. In tussentijd heb ik natuurlijk niet veel zin om nog mijn ADSL te betalen. Is er een mogelijkheid om mijn skynet.be adres nog te behouden? (want dat is door iedereen gekend...). Kan dit overgezet worden naar een gewone lijn (dus dat ik moet inbellen).
En als je van provider verandert ben je het skynet adres zowiezo kwijt.
Ik ben anderhalf jaar geleden bij Scarlet vertrokken en nu nog steeds haal ik emails op van dat Scarlet-adres. Misschien is het bij BGC ook zo?
-
- Elite Poster
Ik ben skynet klant geweest dus ik kan het wel weten ( trouwens Scarlet is een hele soep door al de overnamesrottekop schreef: Dat is niet zeker.
Ik ben anderhalf jaar geleden bij Scarlet vertrokken en nu nog steeds haal ik emails op van dat Scarlet-adres. Misschien is het bij BGC ook zo?

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
Volgens mij valt daar wel een regeling te treffen als je over 6 maanden terug skynet neemt.
Je adres behouden als je naar een andere provider gaat kan natuurlijk niet, misschien automatisch een aantal maanden.
Je adres behouden als je naar een andere provider gaat kan natuurlijk niet, misschien automatisch een aantal maanden.
-
- Elite Poster
Ben ik vrij zeker van dat je daar geen regeling kan treffen ...Vieten schreef:Volgens mij valt daar wel een regeling te treffen als je over 6 maanden terug skynet neemt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
ditCh als hij nu terug naar skynet gaat dan is er wel een oplossing.ditCh schreef:Ben ik vrij zeker van dat je daar geen regeling kan treffen ...Vieten schreef:Volgens mij valt daar wel een regeling te treffen als je over 6 maanden terug skynet neemt.
Als hij iemand kent die ook skynet heeft dan kan hij zijn skynet.be adres eerst wegdoen op zijn account an dan kan de persoon die hij kent het adres bij hem aanmaken en zo 6 maanden laten staan.Na die 6 maanden als hij terug skynet zou nemen kan de persoon het adres weer wegdoen en kan hij het weer aanmaken.Dat zou mogelijk moeten zijn.Maar het skynet.be adres behouden als je naar een andere provider gaat

-
- Elite Poster
Ja ... dat klopt maar dan tref je geen regeling met Skynet hé ... dan zet je gewoon ff het mail adres onder een account van iemand die je kent ...ketter schreef:ditCh als hij nu terug naar skynet gaat dan is er wel een oplossing.ditCh schreef:Ben ik vrij zeker van dat je daar geen regeling kan treffen ...Vieten schreef:Volgens mij valt daar wel een regeling te treffen als je over 6 maanden terug skynet neemt.
Als hij iemand kent die ook skynet heeft dan kan hij zijn skynet.be adres eerst wegdoen op zijn account an dan kan de persoon die hij kent het adres bij hem aanmaken en zo 6 maanden laten staan.Na die 6 maanden als hij terug skynet zou nemen kan de persoon het adres weer wegdoen en kan hij het weer aanmaken.Dat zou mogelijk moeten zijn.Maar het skynet.be adres behouden als je naar een andere provider gaat
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 39 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik ben er vrij zeker van dat het in het verleden alleszins mogelijk was voor 30 euro per jaar een e-postadres van skynet aan te vragen als je bij een andere provider zat. 30 euro per jaar kostte dat toen.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Ik heb dat eens gevraagd. En het enige dat ze aanbieden is om een betalende inbelverbinding te nemen voor ongeveer 75eur/jaar. Wat een beetje overdreven is...Steven7 schreef:Ik ben er vrij zeker van dat het in het verleden alleszins mogelijk was voor 30 euro per jaar een e-postadres van skynet aan te vragen als je bij een andere provider zat. 30 euro per jaar kostte dat toen.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 1 keer
Het moet (was) mogelijk. Praat er eens over in een Belgacom winkel.
In 2000 kwam in na jaren in het buitenland te zijn geweest terug in Belgie wonen. Ik was dan op zoek naar een internet ADSL provider.
Maar ik was dan telkens ieder jaar toch nog 6 à 7 maand weg uit Belgie.
Belgacom was toen de enigste waar het mogelijk was om tijdelijk te stoppen. Al de andere waren minstens voor één jaar.
De telefoon zelf heb ik niet opgezegd, want afsluiten en aansluiten zou duurder zijn. Maar ADSL werd afgesloten en na de periode in het buitenland weer aangesloten met behoud van alle adressen.
Dit heb ik toegepast tot 2003
In 2000 kwam in na jaren in het buitenland te zijn geweest terug in Belgie wonen. Ik was dan op zoek naar een internet ADSL provider.
Maar ik was dan telkens ieder jaar toch nog 6 à 7 maand weg uit Belgie.
Belgacom was toen de enigste waar het mogelijk was om tijdelijk te stoppen. Al de andere waren minstens voor één jaar.
De telefoon zelf heb ik niet opgezegd, want afsluiten en aansluiten zou duurder zijn. Maar ADSL werd afgesloten en na de periode in het buitenland weer aangesloten met behoud van alle adressen.
Dit heb ik toegepast tot 2003