Your current download speed:
402kbit/s
or
50kbyte/s
toch traag hoor
adsl of niet traag is traag
ik ga naar telenet
mss wat meer schommeling maar toch nooit zo laag
de vrede adsl
Eddited by Sub Zero
Gelieve in het juiste forum te posten. Toekomst is voor de nieuwe ontwikkelingen op gebeid van ADLS/PC. Gelieve geen hit-and-run technieken toe te passen.
is dat nu normaal Your current download speed:
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Is dat nu gewoon een vaststelling en heb je er nooit iets aan gedaan? Technische dienst/storingen al eens gebeld?
Kijk eens verder op dit forum naar mogelijke problemen, er staan genoeg topics open hierover.
En telenet, ik ben niet zo zeker dat je daar meer treveden van zou zijn, maar ja, da's een eigen keuze eh.
Kijk eens verder op dit forum naar mogelijke problemen, er staan genoeg topics open hierover.
En telenet, ik ben niet zo zeker dat je daar meer treveden van zou zijn, maar ja, da's een eigen keuze eh.
- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
En hoe komt het dat je snelheid zo beroerd is? Het is inderdaad niet normaal dat je snelheid zo laag is, maar er moet wel degelijk een reden zijn hoor. Heb je al eens naar de helpdesk of storingen gebeld om je lijn uit te meten? Hoe zit het met de binnenbekabeling? Waar heb je deze snelheidstest gedaan? Aan de tekst te zien op adslbox.be. Meet je snelheden eens op verschillende tijdstippen. Heb je een firewall, zet deze dan even uit wil je. Ook de ingebouwde van xindows XP.
Cheers
Cheers
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Al de opmerking die bovenaan in het rood op de site van adslbox.be staat gelezen? Heb je al op andere manieren getest? Heb je je verbinding al eens grondig nagekeken? Kijk eens naar de andere topics in dit forum, er staan oplossingen genoeg in.rippeke schreef:Your current download speed:
402kbit/s
or
50kbyte/s
toch traag hoor
adsl of niet traag is traag
ik ga naar telenet
mss wat meer schommeling maar toch nooit zo laag
de vrede adsl
Tip: doe u de moeite om de topics in dit forum eens grondig te lezen. kijk alles na en probeer nieuwe settings e.d. en kom dan opnieuw klagen.
Tja Telenet...of dat zoveel beter is? Lang leve nen hoge ping dan maar voor u

Enne: 'nooit zo laag': als ge met telenet van een server gaat downloaden die slechts een upload heeft van 128Kbps: ewel vriend: das lager dan 50Kbyte/s! En ja, dat met telenet. Die nooit zo laag: is zeer slecht uitgedrukt!
I love it when a plan comes together!
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
- Bedankt: 104 keer
hoelang is de kabel van modem naar het contact aan de telefoon enzo ,,,je kan met een verlies zitten op je telefoonlijn,
tip : probeer zeker eens je modem opnieuw te installeren na hem eerst te verwijderden via configuratie scherm,want na een tijdje had ik ook een lage downloadspeed(744 kbits) en heb alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd en heb nu een zeer goeie download speed van 2868 kbits
probeer ook es ee test op www.speedtest.nl
greets patje
tip : probeer zeker eens je modem opnieuw te installeren na hem eerst te verwijderden via configuratie scherm,want na een tijdje had ik ook een lage downloadspeed(744 kbits) en heb alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd en heb nu een zeer goeie download speed van 2868 kbits
probeer ook es ee test op www.speedtest.nl
greets patje
- Massachusetts
- Plus Member
Ik lig al op de grond van het lachen.Pi R² schreef:laat hem naar telenet gaan, dan kunnen we nog eens lachen

Make a wish, make a move, make up your mind, you can choose.
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Kabel tussen splitter en modem heeft weinig of geen invloed mag gerust 15 à 30m bedragen zonder enige storingen of problemen.
Utp tussen ethernetmodem en ethernetkaart mag tot 100m gaan.
Utp tussen ethernetmodem en ethernetkaart mag tot 100m gaan.
I love it when a plan comes together!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 10 keer
Allez, waarom laten jullie die jongen niet in vrede heengaan... leven en laten leven... neen ?
En waarom hem hulp aanbieden als'm geen vraagt ?
Soit, maak er jullie niet druk in
En waarom hem hulp aanbieden als'm geen vraagt ?
Soit, maak er jullie niet druk in

If you can't beat them, confuse them.
ik had telenet , 600 a 700 kb constante download speeds op enig welk tijstip (totale snelheid) vanuit www.streamload.com (betaal service dus altijd goeie snelheid op uw files) en die files zitte NIET in telenets proxy server cache
kzen nu verhuist ben al 30 dagen op een werkende versie van adsl te wachten 21 dagen aansluit tijd 9 dagen trouble's
ja ze , ik zit mij ier rot te lache met die arme menskes da telenet hebben (7 dagen aansluit tijd en nooit problemen in 4 jaar tijd)(kzit nu 1 huis verder dees te type via adsl) dus er is nix mis met den afstand naar de centrale

kzen nu verhuist ben al 30 dagen op een werkende versie van adsl te wachten 21 dagen aansluit tijd 9 dagen trouble's
ja ze , ik zit mij ier rot te lache met die arme menskes da telenet hebben (7 dagen aansluit tijd en nooit problemen in 4 jaar tijd)(kzit nu 1 huis verder dees te type via adsl) dus er is nix mis met den afstand naar de centrale

Modbreak:
The Oddity
The Oddity
In deze topic was het even off topic, dus nog effe off topic.CueBoy schreef:Allez, waarom laten jullie die jongen niet in vrede heengaan... leven en laten leven... neen ?:twisted:
Ik kon een zeker gevoel niet onderdrukken, in vrede eengaan...Requiem en zo verder.....
Ja ik weet natuurlijk wel dat CueBoy het niet zo bedoelde

(maar ik kon een stil lachje met moeite onderdrukken bij het lezen van de tekst in quote)