Hey
Ik zou van "adsl go" naar "telenet expressnet turbo" willen overschakelen.
Ik ben reeds meerdere jaren klant
Momenteel verloopt bijna alles (telefonie en internet) via belgacom, maar we zouden alles willen overbrengen naar telenet.
Welke stappen moet ik hiervoor nemen ?
Is het mogelijk om deze overgang kostenloos door te voeren ?
Is het mogellijk om een direct overgang van adsl naar expressnet te hebben ? zodat ik dus niet zonder internet zit (heb dit nodig voor school,vandaar)
Alvast bedankt !
ADSL Go -> Expressnet Turbo
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
gewewoon bellen naar 0800 666 11
zij zullen alles regelen.
Ze kunnen u ook zeggen hoeveel je moet betalen .
zij zullen alles regelen.
Ze kunnen u ook zeggen hoeveel je moet betalen .
Ik ben sedert 1/3 overgeschakeld van Belgacom naar Telenet.
Had 19/2 gebeld naar TN om me te abonneren op het Standard Pack van hun en heb zelf geen enkele stap moeten nemen om bij BG weg te raken.
Alles netjes afgehandeld door TN en heb m'n laatste factuurtje van BG al gekregen en betaald.
Wel op voorhand eens horen bij BG of je zomaar zonder opzegvergoedingen kan vertrekken.Want je zou de 1e niet zijn die men telefonisch, in ruil voor een maandje gratis adsl, een nieuw jaarabo aan z'n been smeert !!
Had 19/2 gebeld naar TN om me te abonneren op het Standard Pack van hun en heb zelf geen enkele stap moeten nemen om bij BG weg te raken.
Alles netjes afgehandeld door TN en heb m'n laatste factuurtje van BG al gekregen en betaald.
Wel op voorhand eens horen bij BG of je zomaar zonder opzegvergoedingen kan vertrekken.Want je zou de 1e niet zijn die men telefonisch, in ruil voor een maandje gratis adsl, een nieuw jaarabo aan z'n been smeert !!
ik ben reeds een paar jaar klant, dus ik vermoed niet dat dit een probleem zal opleveren ? ik vermoed dat ik dus niet 'vast' zit aan BGC..Djingo schreef:Ik ben sedert 1/3 overgeschakeld van Belgacom naar Telenet.
desalniettemin zal ik toch eens bellen naar belgacom