MS Updates vandaag

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Dit ter info, voor mensen welke niet automatisch de updates ontvangen.

En niet zoals naar MS gewoonte op dinsdag, heb nu 14 updates gedownloaded en geïnstalleerd.

:wink:
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Blue-Sky schreef:Dit ter info, voor mensen welke niet automatisch de updates ontvangen.

En niet zoals naar MS gewoonte op dinsdag, heb nu 14 updates gedownloaded en geïnstalleerd.

:wink:
heb ze gisteren ook gedownload, 17 stuks :eek: amaai
op mijn vrouwtje haar laptop 10 stuks
:-)
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1081 keer
Bedankt: 681 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Is er eigenlijk iets bekend over hoe lang MS IE6 gaat blijven ondersteunen, nu IE7 uit is?

Mijn ouders zijn nogal.. mja, vastgeroest, in hun gewoontes ;) en IE7 uitleggen zie ik al helemaal niet zitten. Ik vrees dat de interface ook te veranderd is voor hun.

Ja, ik weet het, firefox, enz, maar die toer ben ik al eens opgegaan, lukte niet.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Blue-Sky
Erelid
Erelid

devilkin schreef:Mijn ouders zijn nogal.. mja, vastgeroest, in hun gewoontes en IE7 uitleggen zie ik al helemaal niet zitten. Ik vrees dat de interface ook te veranderd is voor hun.
Nu, na aanvankelijke moeilijkheden of beter gezegd wennen aan IE 7 geen problemen meer.
(IE 7 werd hier geïnstalleerd op Do Jan 04, 2007 10:14 pm)

Meer Info over IE 6 en IE 7.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”