Beveiligings waarschuwing gemiddeld risico

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Beveiligings waarschuwing gemiddeld risico.
Wie heeft dit al eens gezien, voor diegenen die Norton gebruiken? (zie screenshot)

Heb steeds blokkeren aangevinkt. (met al die exe's in verschillende reply's)
Zo hier o/a
r2504 schreef:Sinds gisteren krijg ik massaal mails binnen met .EXE attachments welke een virus bevatten ondanks dat anti-virus opstaat in Mijn Telenet. Opletten dus wat je opendoet (trouwens steeds het geval met .EXE's).
Dit is mijn keuze om steeds zonder proxy te werken via Skynet of Belgacom.
Is die melding dan veroorzaakt door een onbekende proxy exe?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

ccProxy is een bestand van symantec dus normaalgezien zou het safe moeten zijn. maar mss eens scannen op Jotti scan (naartoe surfen en ondertussen iets anders doen tot het uw beurt is en zeker niet refreshen of ge zit weer onderaan)

edit: ccProxy zou 'normaalgezien' een proxy moeten zijn waardoor uw uit/ingaande mail gaat om ze te scannen op virussen. wat staat er btw bij details?
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik vond deze uitleg op het net.

Probably Symantec driver, however there is a lesser known trojan that launches a file with the same name. Only one instance of this driver should be running, check in win task manager, otherwise most likely you are infected.

Edit: Het is wel verdacht indien Symantec zijn eigen drivers gaat verdenken...... :roll:
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”